MAKEUP REVOLUTION LIQUID HIGHLIGHTER İNCELEME YAZISI🦄

 


Aydınlatıcı uyguladığım zaman duruşunun sim sim olmasından çok yansımalı durmasını daha çok seviyorum.Genellikle de makyajımda yansıma görüntüsü veren aydınlatıcıları daha sık kullanıyorum.Aslında aydınlatıcı günlük makyajımda her zaman kullandığım bir ürün değil ama kullandığım zaman bu şekilde olan aydınlatıcıları tercih ediyorum.Bu yazımda da sizlere elimde bulunan aydınlatıcılardan Makeup Revolution Liquid Highlighter'ı anlatacağım.



Damlalıklı, cam şişede üretilmiş bir aydınlatıcı.Bir aydınlatıcıya göre gramajı da oldukça fazla.İçerisinde 18 ml ürün var ve haliyle bayağı uzun bir süre kullanılabiliyor.Zaten çok az bir ürün almak bile aydınlatıcı görüntüsü vermesine yetiyor.Bu şekilde fazla olmasından dolayı acaba makyaj bazı olarak da yada fondötenle karıştırmak için de  kullanılabilir mi diye düşündüm.Aydınlatıcı olmasının dışında belki bu şekilde de kullanılabilir ama ben denemedim.Çünkü yapısı makyaj bazı olarak kullanmak için biraz değişik.Hafif bir yapıya sahip ama uygulandığında hemen kuruyan ve çok hafif yapışkan bir yapıya sahip.Tüm cildime uygulamak zor olur diye baz olarak denemedim.Ama bu yapı aydınlatıcı olarak kullanılması açısından iyi.İçerisindeki ışıltıları cilde sabitliyor ve bu aydınlatıcı görüntüsünün uzun süre hatta gün boyu kalmasını sağlıyor.Yani kalıcılığı oldukça fazla olan bir ürün.Ben elle, fırçayla ve süngerle uygulama denedim.En iyi, rahat ve eşit şekilde elle dağıtılabiliyor.Ürün hemen yapışıp kuruduğu için fırçayla ve süngerle uygulaması ve dağıtması çok zor oluyor.Eşit durmuyor.Aydınlatıcının pigmentasyonu ise iyi.İçindeki yansımalar ve kendi rengini birebir veriyor.Bu seride birçok renk var diye biliyorum.Ben bir renk denedim, ona bir bakalım.


Unicorn Elixir- İlk aldığınızda beyaz duran ama dağıttıkça çok tatlı, yansımalı bir lila tonuna dönüşen bir renge sahip.Işıkta bu renk yansıyıp daha çok belli oluyor.Gerçekten unicorn havası veren bir renk.İçerisinde sık ve büyük lila renkli simler var.Aydınlatıcıyı uyguladığınızda yansımayla birlikte bu büyük simler de belli oluyor.Ürünün duruşuna baktığınızda yansımadan çok simler belli oluyor.Yani cilde kattığı görüntü sim sim.Ürünün rengini çok beğensem de duruşunu sevemedim.Özel veya konsept makyajlarda hoş durabilir ama günlük yada sade makyajlar için pek uygun değil.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Makeup Revolution, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. İnanın aydınlatıcı diye makyaj malzemesini hiç bilmiyorum. Sayenizde öğrenmiş oldum. Kızıma bahsedeceğim bu ürünü. Paylaşım için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sık kullanmıyorum ama arada böyle ilginç olanları da deniyorum:)Rica ederim:)

      Sil
  2. hımm olmasa da olur gibi yani :)

    YanıtlaSil