FULLJION İPEK BÖCEĞİ KOZASI PEELING İNCELEME YAZISI🐛


Evet, bir başka ilginç ürünle daha karşınızdayım😄Ali Express alışverişlerinin sıkça yapıldığı dönemlerde çok değişik birçok ürünle tanışma fırsatımız olmuştu.Kimyasal peelingin çok yayın olmadığı o dönemde, cilde fiziksel peeling yapmak için çeşit çeşit ürünler satılıyordu.Bunların arasında en dikkat çekenlerden bir tanesi de ipek böceği kozasıydı.Bu ürüne Kore cilt bakım videolarında sıkça denk gelmiştim ve merak ediyordum.Ben almaya karar verene kadar sevgili Cherijamu bu ürünle tanıştırdı beni.Fulljion İpek Böceği Kozası'nı incelemeye başlayalım.



Ürün gerçek bir ipek böceği kozası.Malzemesi tamamen ipek böceği kozası olarak geçiyor.Şekli falan zaten birebir kozayı anımsatıyor.Beyaz renkteler ve paket içerisinden 10 adet koza çıkıyor.Bu ürünü peeling olarak kullanmak kimin aklına gelmiş bilemiyorum ama değişik ve güzel bir fikir gibi geldi bana.Bu kozaların kullanımı ise oldukça kolay.Parmağınıza geçirip cildinize hafifçe masaj yapıyorsunuz.Kozaların yapıları biraz sert.Kuru halde uygulandığında cildi tahriş edebilir.Özellikle kuru haldeyken cildinize çok fazla bastırmayın çünkü o kısımlar aşınıp iz kalabilir.Kuru şekilde cilt yüzeyine hafif masaj yaparak kullanabilirsiniz.Ben arada ıslak olarak da kullandım.Ürün biraz daha yumuşak hale geldiğinden cildi daha az yoruyor bu şekilde.Fiziksel peeling için fena bir ürün değil.Cilt yüzeyine peeling yapmak için, cildi ölü deri, kir, siyah ve beyaz noktalardan arındırmak için kullanılabilir.Peeling işlemini güzel yapıyor.Derinlemesine temizlemese de cilt yüzeyindeki siyah nokta ve pürüzleri giderip cilt yüzeyini pürüzsüz hale getiriyor.Eğer cilt yüzeyinde pürüz ve siyah nokta varsa ürün bunları azaltmada başarılı.Ben özellikle siyah nokta için kullandım ama derinlemesine temizleyip yok etmese de cilt yüzeyini pürüzsüzleştirmede iyi bir ürün diyebilirim.


Fulljion markasının hayvanlar üzerinde deney yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.


Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Çok sıradışı bir ürün. İpek böceği kozası yumuşak olur sanıyordum. Tanıtım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım kurutulmuş çok yumuşak yapılı bir ürün değildi:)

      Sil
  2. ilginçmiş sahiden de :)

    YanıtlaSil
  3. İpek kozasının cilt temizliği için kullanıldığını daha önce duymamıştım. Siyah nokta sorununa düzenli kullanıldığında tamamen cevap olabilir diye düşündüm. Birkaç paket edinmek lazım.
    Bilgi için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bu tarz ürünlerde düzenli kullanım önemli tabii.Rica ederim:)

      Sil
  4. Çok ilginç bir ürün gerçekten, ben de denemek istedim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle duruyor🤭Kullanması da oldukça kolay👍

      Sil
  5. Kırk sene düşünsem aklıma gelmezdi :)

    YanıtlaSil