ETUDE HOUSE DEAR MY BLOOMING LIPS-TALK RUJ İNCELEME YAZISI💄

 


Etude House, hayvan deneyi yapmayan markalara geçiş yapmadan önce en sevdiğim Kore kozmetik markalarındandı.Konsepti, ürünlerinin tasarımı çok hoş ve orijinal bir marka.Makyaj ürünlerinin dışında cilt bakım ürünleri de satılıyor.Etude House'un hem makyaj hem de cilt bakım ürünlerini denedim.Çoğu ürününü beğendim hatta cilt bakım ürünleri gerçekten çok başarılı diyebilirim.Bugün de sizlere Etude House'tan, sanırım son yaptığım alışverişlerden birinde alıp denemiş olduğum, Dear My Blooming Lips-Talk diye geçen ruju anlatacağım.



Canlı renkler ve hafif dokuyla dudakların göz alıcı görünmesini sağlayan ruj.Etude House genellikle rujlarına bu şekilde 'dear my lips' tarzı isimler koyuyordu bir ara.Yada bana denk gelenler öyle bilemiyorum.Koleksiyon mu acaba diyeceğim ama ürünlerin birbiriyle pek bağlantısı yok.Yine benzer isimli bir başka ruju şurada paylaşmıştım.Bu ruja gelecek olursak, üzerinde bol açıklama ve içeriği yazılı olan ayrı bir karton paketle gelmesine sevindim.Rujun kendi paketlemesi ise inanılmaz tatlı.İçinde minik ışıltılar bulunan, uçuk pembe bir renk seçilmiş rujun tasarımı için.Üzerindeki dalga şeklinde tasarımı ve alt-üst kısımlardaki eklemeler de ayrı bir güzellik katmış.Bunun dışında ise klasik stick ruj şeklinde, çevrilerek açılan rujlar gibi tasarlanmış.Ben ürünleri açtığımda genellikle ilk önce kokularına baktığımdan hemen kısaca bu ürünün kokusundan da bahsedip diğer özelliklerine geçeceğim.Çok buram buram olmasa da meyveli hoş bir kokuya sahip.Benim hoşuma gitti.Ürünün yapısına gelecek olursak oldukça yoğun ve yumuşacık bir yapıya sahip.Nemli ama bu nem çok yoğun ve parlak görüntü katacak kadar değil, sürdüğünüzde daha çok kadifemsi bir yapı oluşturuyor ve öyle de duruyor.Sert bir yapıya sahip değil.Dediğim gibi hafif nemli olduğundan oldukça kolay sürülüyor.Dudakları kurutmuyor aksine hafif nem katıyor.Dudakta duruşu ise ne mat ne nemli.Çok hoş kadifemsi bir bitişi var ve inanılmaz güzel, bütün duruyor.Pigmentasyonu yüksek bir ürün.Tek katta bile dudağın rengini kapatıp kendi rengini birebir veriyor.Kalıcılığı ise çoğu stick rujda olduğu gibi zayıf.Gün içerisinde tazeleme gerektiren bir ruj.Ürünü çok beğendim.Yapısı, duruşu o kadar güzel ki kullandığım en iyi rujlardan oldu ve favori ürünlerim arasında yerini aldı.


Ürünün bendeki rengi;

BE109 Chiffon Beige- Sıcak alttonlu açık bir kahverengi.Mükemmel bir renk.Çok hoş bir nude tona sahip ve günlük kullanım için uygun.Ürün çıktığında bu rengi Lilymaymac diye bir fenomen tanıtmıştı, hatta onun rengi olarak geçiyordu.Ben de duruşunu çok beğendiğimden bu rengi almak istedim.Çok beğendim ve elimdeki en sevdiğim nude tonlu rujlarımdan biri oldu.



Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Etude House, hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Bu markayı ilk kez sizin paylaşımınızla tanışmış oldum. Hoşuma gitmeyen sadece hayvanlar üzerinde deney yapması oldu. Paylaşım için teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef o kısımda yer alıyor.Rica ederim:)

      Sil
  2. oooo bu çekici demekki :)

    YanıtlaSil
  3. Markayı duymamıştım, renk olarak koyu geldi bana, açık renkleri daha çok seviyorum:))) Ambalajı da çok hoşmuş ama hayvanlar üstünde deney yapması eksi bir özellik:(

    YanıtlaSil