LA FERA KYLIE MATTE LIQUID LIPSTICK💄

 


Kylie Cosmetics'in mat likit rujları bir ara bayağı bir popülerdi.Ürün çok satılınca birçok marka muadilini çıkardı.Hatta pazarda direkt aynı marka ismiyle satıldığını bile görmüştüm.Alıp deneyip yazısını da şurada paylaşmıştım.Bu yazımda ise La Fera markasının bu rujlara muadil olan Kylie Matte Liquid Lipstick'ini anlatacağım.Bir dönem likit mat ruj kullanmayı sevdiğimden elimde hala bu tarz ürünler var.Bu ürünler de hediye gelmişti.



Ürünün tasarımı Kylie Cosmetics'in Matte Liquid Lipstickleriyle birebir aynı.Boyut olarak büyük ve uzun süre gidiyorlar.Rujların yapısı ince.Sürüldüğünde hızlı şekilde kuruyup tamamen mat bir yapı ve görüntüye dönüşüyor.Kuruduktan sonra da yapısı ince, ağırlık yapmıyor ve rahatsız etmiyor.Yapış yapış bir his de bırakmıyor.Bu konuda başarılı bir ürün.Bitişi tamamen mat ve kağıt gibi bir yapıya sahip.Pigmentasyonu çok yüksek.Rengini birebir ve yoğun bir şekilde veriyor.Tek katta bile dudağın rengini tamamen kapatıp ürün üzerinde görünen rengi veriyor.Aslında elimde bulunan renkleri çok güzel ama biraz koyu durduğundan ben hafif uygulayıp dağıtarak kullanıyorum günlük makyajlarımda.Hatta açık olan rengi hafif uygulayıp dağıtıp dudağın iç kısımlarına koyu olandan çok az uygulayıp dağıtıyorum.Bu şekilde mor tonlarında hoş bir gradient lips makyajı oluşuyor.Az uygulanıp dağıtıldığında da güzel duran bir ürün yani.Kalıcılığı ise orta.Yemek yendiği yada bir şeyler içildiği zaman iç kısımlardan siliniyor ürün.Yoğun mat görüntü sevenler için güzel bir ürün.Ben bu ara çok mat ürün kullanmadığımdan sık kullandıklarım arasında değil.


Ürünün bendeki renkleri;

02- Gri ve soğuk alt tonlu, lila tonlarında nude bir renk.Soğuk ve koyu bir görüntü oluşsa da tam kullanıldığında hoş duruyor.Sürüp dağıtılarak da kullanılabilir.



13- Mor alttonlu, koyu bordo renge sahip.Tam uygulandığında da hoş duruyor ama ben bu şekilde kullanamadığım için sürüp dağıtarak kullanıyorum.


La Fera markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar