ÇAKMA KYLIE LİKİT MAT RUJLARDAN DENEDİM


Piyasada çakması en çok üretilen markalardan biri Kylie Cosmetics'tir herhalde.Likit mat rujların popüler olduğu dönemde Kylie Cosmetics piyasaya bu kategoride çok iyi ürünler sunup bolca da satınca haliyle hemen çakmaları çıktı.Bu çakma dediğim bir markanın ona benzer ürünü değil de birebir aynısını 5 liraya satılacak kadar çakma olanı 😄 Kylie Cosmetic'in orijinal rujlarına ulaşmam biraz zordu ama tonlarca çakması çıkınca ve kullananı da çok olunca ben de deneyeyim dedim.Bakalım meşhur Kylie rujların çakmaları nasılmış.




Öncelikle kabı,üzerinde yazanları hatta altındaki etiketi dahi birebir kopya.Bildiğiniz altında Made in USA yazıyor.Hani bazı çakma ürünler vardır Made in China diye belli eder kendini ama bunda birebir kopyalanmış😄Pek Made in USA olduğunu zannetmiyorum.Ambalajı hafif,orijinali nasıl bilemiyorum ama buradan biraz fire veriyor ve çakma olduğu anlaşılıyor.Bir de uygun fiyatlı likit mat rujların kapak kenarları sivri ve aplikatörü de sert olur bunun da öyleydi.Ürünü açtığınızda yapısı ve kokusu fena gelmiyor.Vanilyamsı şekerli bir kokuya sahip,yapısı da kalın.Uygulamaya başladığınızda sanki çakma değil de birebir high end bir markanın rujunu uyguluyor gibi oluyor.Fakat ruju sürdükçe birkaç kat daha sürmek gerektirince çakma olduğu anlaşılıyor.Bu kalın yapıya rağmen tek katta kapatmaması da kusurlarından biri.Islakken yapısı yumuşacık ama kuruduğunda matlaşıyor.Bu mat halinde ise yapış yapış bir yapıya sahip.Konuşurken falan dudaklarınız yapışıyor,bu konuda da beğenmedim.Hızlı kuruyor.Kalıcılığı yok,zamanla özellikle içeriden ruj tamamen gidiyor,parça parça dökülüyor.Bence 5 lira yarım saat içinde çöpe gider bu ürünle.Bu ürün alınacağına bir miktar daha eklenip uygun fiyatlı farklı markaların likit mat rujları denenebilir.İçeriği yazmıyor ama sağlık açısından da çok iyi olduğunu düşünmüyorum.(Çakma bir ürün olduğu için hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığını bilmek de meçhul)





Bendeki rengi;

Dolce K- Sanırım birebir aynı yapmaya çalışmışlar.Orijinaline baktığımda renkler çok yakın duruyor.Kiremite yakın turuncu renge sahip.Dudakta çok hoş duruyor.Rengi çok beğendim.Yapısı,kalıcılığı da güzel olsaydı fena olmazdı.Sürüp dağıtınca da daha pembemsi açık bir renk gibi duruyor.Böyle sürüp dağıtınca yapış yapış olmuyor ama renk parça parça duruyor ve kuruluğu belli ediyor.

Yorum Gönder

2 Yorumlar