GIORDANI GOLD LIQUID SILK FOUNDATION İNCELEME YAZISI


Merhaba😊

Fondöten çeşitlerinden birkaçını kullanmayı çok seviyorum.Bunlardan biri de damlalıklı fondötenler.Likit fondötenleri çok beğenmesem de bu şekilde damlalıklı olanları seviyorum.Hepsinde aynı mı oluyor bilmiyorum ama diğer fondötenlere göre yapıları daha değişik oluyor.Benim sevdiğim yapıdalar.Bugün de sizlere elimde bu tarzda bulunan nadir fondötenlerden biri olan Giodani Gold Liquid Silk Foundation'ı anlatacağım.




Her Giodani Gold ürününde olduğu gibi bu ürünün de paketi oldukça şık.Siyah,altın ve şeffaf renkleri görüyoruz.Şişesi mat,cam ve 30 mllik bir ürün.İçerisinde SPF 12 var ama güneş korumasına etki ediyor mudur bilemiyorum.Yapısı aşırı ince.Sürdüğünüzde kadife gibi oluyor ve ciltte ağırlık yapmıyor.Normalde likit fondötenlerin birçoğu ciltte ağırlık yapar.Ama bu fondöten cildinizde ağırlık yapmıyor ve adı gibi ipeksi duruyor.Yapısından dolayı kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor.

Mat bitişli bir fondöten olmasına rağmen ciltte zamanla nemleniyor.Bu da karma ve hafif nemli ciltler için daha kullanışlı olduğunu gösteriyor.Gözenekleri biraz belli ediyor.Kapatıcılığı orta.Sivilce izlerim ve göz altı koyuluklarım uygulamadan sonra belli oluyordu.Zaten tek katta kapatıcılığı az, iki katta biraz daha oturuyor.Aslında gözenek görünümü azaltması ve kapatıcılığının yüksek olması ne kadar uygulama yaptığınıza da bağlı.Bunların olması için bir damlalığın neredeyse tamamını cilde uygulamak gerekiyor.Aslında yapısına göre kapatıcılığı fena değil ama bir tık daha iyi olsaymış daha güzel olurmuş.Bunların dışında burun kenarında hafif birikme yapıyor ve kuruluğu belli ediyor.Dudak kenarında birikme yapmasa da göz altındaki çizgilerde birikme yapıyor.Ne kadar eksi yönleri de olsa ciltte kusursuz durduğu ve cildi pürüzsüz gösterdiği,pütür pütür durmadığı için özel gün makyajlarımda tercih ettiğim favori fondötenlerimden oluyor.Bir de kokusu çok güzel,ağır olmasa da parfümsü bir kokuya sahip.Ben biraz Catrice HD Liquid Coverage Foundation'a benzettim.Onu da severek kullanıyorum.

Birkaç uygulama tekniğiyle denedim.Süngerle kapatıcılığı çok azalıyor,eşit dağıtmak zor oluyor ve iki kat uygulamak gerekiyor.Fırçayla çok daha kolay,eşit dağılıyor ve pürüzsüz görünüyor.Kapatıcılığı artıyor.Fondöteni elle uygulamayı sevmem ama bir de bu şekilde denedim ve fırçayla aynı sonucu verdi.Bunlar arasında en iyisi fırçayla uygulama yöntemi.İnce yapılı olduğu için fırçayla çok kolay yayılıyor,eşit dağılıyor ve çizgi çizgi olmadan pürüzsüz duruyor.

Giordani Gold hayvanlar üzerinde deney yapan bir markadır.





Bendeki rengi;

Light Ivory; Sanırım Light Ivory 2. yada 3.renk.Benim ilk rengi almam gerekirken hata yaparak bu rengi almışım.Renk grimsi koyulukta ama zamanla turunculaşıyor ve cildimde sırıtıyor.Ben de genellikle akşam yada yaz makyajlarımda tercih ediyorum.En açık rengini tercih etseydim en sık kullandığım fondötenlerimden biri olurdu.




Yorum Gönder

0 Yorumlar