WET N WILD PRO BRUSH LINE LARGE POWDER BRUSH İNCELEME YAZISI


Wet n Wild renkli kozmetik ürünlerinde oldukça başarılı hatta ürünlerinin fiyatları da uygun bir marka.İlk fırça yapmaya başlayacaklarını duyduğumda ve ilk seriyi gördüğümde çok sevinmiştim.O seriyi kullandığımda çok memnun kalmasam da daha sonra bu konuda kendilerini geliştirdiler ve yeni çıkardıkları fırça serilerinde daha başarılı ürünler çıkardılar.Bu yazımda da size Wet n Wild'ın bu başarılı fırça serilerinden biri olan Pro Brush Line serisinden Large Powder Brush'ı anlatacağım.




Fırça baktığımızda oldukça şık duruyor.Tasarımı sade ama oldukça şık.Sapı rose-gold renkte metal temalı.Fırça aşırı yumuşak kıllara sahip ve konik şekilde açılı.Kılları yumuşak olduğu için cilde zarar vermiyor.Ürün geniş pudra fırçası olarak geçiyor.Büyük bir fırça ve bu şekildeki fırçalar genellikle toz formda pudra,bronzer,allık gibi makyaj ürünlerini uygulamak için kullanılabilir.Bu fırçayı da ben aslında bronzer uygulamak için almıştım ama neredeyse tüm değişik yapıdaki ürünleri başarıyla uyguladı.Toz pudra denedim;özellikle göz altıma uygulamayı seviyorum bu tarz pudraları ve çok güzel dağıtıyor,açısından dolayı da göz altına rahatlıkla uygulama yapabiliyorsunuz,toz kalıntısı da bırakmıyor.Pudra yapıda bronzerı eşit ve çok güzel dağıtıyor,yine şeklinden dolayı elmacık kemiği altına çok rahat şekilde bronzer uygulaması yapılıp dağıtılabiliyor,hatta bence tam bir bronzer fırçası ,leke gibi bırakmadan eşit,gölge gibi dağıtıyor.Pudra şeklinde allığı da yine güzel ve eşit  dağıtıyor,pigmentasyonunu azaltmıyor.Pudra fondöteni cilde güzel dağıtıyor ama tam pigmentasyon alınmıyor,daha çok matlaştırmak için kullanılabilir.Krem ürünleri yayamaz zannediyordum ama krem bronzerı ve krem allığı da çok güzel ve eşit bir şekilde dağıtıyor.Likit allığı da eşit dağıtıyor.Ben çok memnun kaldım bu fırçadan ve favorilerim arasında yerini aldı bile.Özellikle pudra ürünlerim için elimin sıkça gideceği bir fırça olacak.

Wet n Wild hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.



Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Fırça aşığı olan ben uçlarına bakarak alırım hep ama şık bulduklarımı direk alıyorum 😆😆kullanmasam da olur yeterki bende kalsın

    YanıtlaSil
  2. Ah fırçalar fırçalar ❤️

    YanıtlaSil
  3. Bu kadar sevdiğini görünce merak ettim ben de, fırça alacağım zaman bakacağım :))

    YanıtlaSil