WATSONS JEJU VOLCANIC ASH NOSE PORE STRIP İNCELEME YAZISI


Siyah nokta problemi olanlar,özellikle de burun üzerinde siyah noktası olanlar için bu burun bantları büyük nimet.Tabi işini yapabilen burun bantları 🙄Blogda birçok burun bandı yazısı var.Hatta Watsons Burun Bantları'nın iki versiyonu da bunlara dahil.Serinin üçüncü ve son versiyonu Jeju Volcanic Ash Nose Pore Strip'ini de bu yazımda inceleyeceğim.Aslında elim hiç buna gitmiyordu,alacağım zaman genellikle diğerlerini tercih ediyordum ama geçtiğimiz aylarda Watsons'ta bu burun bandı 5 liraya düşmüştü ve hazır ihtiyaç varken alayım dedim.Bakalım bu burun maskesi nasılmış.




Aslında hayvan deneyi yapan markalar arasında yer aldığı için almayı tercih etmiyorum ama tam burun bandı alacağım sırada içerisinde 10 adet burun maskesi bulunan bu ürün 5 liraya satılınca kaçırmak istemedim.Diğer versiyonlarından tam anlamıyla memnun kalmadım.Bir tek ilk kullandığım zamanlar Deep Cleansing versiyonunu beğenmiştim,derinlemesine temizlediği için.Bu bant ise Jeju volkanik külleri içeriyor ve yine diğerlerinde olduğu gibi cadı fındığı özlü.Ciltteki fazla kiri ve fazla yağı emerek uzaklaştırmaya yardımcı olur,içeriğindeki Hamamelis ekstresi ciltte ferah bir his uyandırmaya yardımcı olur.Vaatlerinin arasında siyah noktayı kökten alır,cildi siyah noktalardan tamamen arındırır tarzı şeyler yok ki zaten öyle de yapmıyor.Zaten çok beklenti içerisinde almamıştım ama belki şaşırtır demiştim.




Kumaş yapıda olan burun bandı ıslak burun üzerine yerleştiriliyor.Ben özellikle üzerine havluyla bastırıyorum ki her yere ulaşsın ve derinlemesine temizlesin diye.Daha iyi siyah nokta temizleniyor bu yöntemle.10-15 dakika bekletilip bant çıkarılıyor.Yapısı kumaş olduğu için gerçekten her yere ulaşıyor,burun kenarlarındaki kısma falan oturuyor ve kuruduğu zaman takır takır kurumuyor.Bandı çıkardığınızda hüsran yaşıyorsunuz.Özellikle de siyah nokta probleminiz varsa neredeyse işe yaramıyor diyebilirim.Banda baktığımda ulaştığı siyah noktaları derinlemesine temizlediğini gördüm fakat burun üzerine baktığımda siyah noktalarımın çoğu duruyordu.Cilt yüzeyindeki pürüzler de gitmemişti.Siyah noktaları yarım yarım alıp,bir kısmını derinlemesine temizlerken çoğu kısmını az yada hiç temizlememişti.Maalesef güzel temizlemiyor.Birkaç kez denedim çoğunda az siyah nokta temizledi,bir keresinde bant üzerinde baya siyah nokta gördüm ama burun üzerimdeki siyah noktalar tamamen temizlenmemişti onda da.Bunların dışında cilt üzerindeki yağı emme konusunda aşırı başarılı.Öyle ki burun üzerimi kuruttu ve kuru deriler belli oldu.Diğer bantlar gibi ağır bir kokusu yoktu ama ıslakken burun üzerine uygulandığında yine ısınıyordu.Maalesef memnun kalmadım bu üründen.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.Bu bandın diğer versiyonlarının yazıları;






Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Bence bunlar hurafe haahhaha en iyisi peeling ile komedon temizliği yapmak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazıları baya başarılı çıkıyor ama bunu beğenmedim maalesef🙄

      Sil
  2. Benim cildim maşallah o kadar hassas ki ben de işe yarama ihtimali yüzde sıfır 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahriş bile edebilir bu tarz ürünler dikkat etmek lazım😕

      Sil
  3. Burun bandı kullanmıyorum. Yorumundan sonra kullanmayı düşünürsem bunu almam orası kesin. 😅

    YanıtlaSil