EKLIPS ÜÇGEN FONDÖTEN FIRÇASI İNCELEME YAZISI


Makyaj koleksiyonumda en sevdiğim bölümlerden biri de makyaj fırçalarım.Aslında bir beauty bloggera göre çok fazla yok ama değişik yada popüler birkaç ürün fırça koleksiyonumda var tabi 😄Bunlardan biri de daha önce hiç denemediğim şekilde bir makyaj fırçası; Eklips Üçgen Fondöten Fırçası.Eklips,Real Techniques'in Bold Metals serisine muadil birçok fırça çıkardı.Seri hem şık hem de değişik,daha önce görmediğimiz tarzda fırçalara sahip.Eklipstekiler de hemen hemen bu fırçaların aynısıydı ve daha uygun fiyatlı olunca bu serinin Eklips versiyonlarını denemeyi tercih ettim.Hatta bu fırçayı almak aklımda yoktu ama bir indirimde sanırım fiyatı çok uygun olunca fazla makyaj fırçasından zarar gelmez diye almıştım.Nitekim iyi ki almışım dediğim ürünlerden oldu 😊




Fırça görünüş olarak şık,altın-metal bir renk tercih edilmiş sapı için ama materyali plastik ve hafif.Hatta benim fırçamın üst kısmı zamanla çıktı ama yapıştırıp tekrar kullanmaya devam ediyorum 🤭Şekli değişik,üçgen prizma gibi.Gördüğümde bu fırçanın açıkçası ne işe yarayacağı hakkında pek fikrim yoktu ama bana pudra ürünler kullanmak için ideal geldi.Ürün paketinde şöyle anlatılmış; yumuşak kıl yapısı,açılı ve düz kenarları sayesinde çift fonksiyon özelliğine sahip fondöten fırçası makyaj uygulamalarınızda kolaylık sağlar.Gerçekten kılları yumuşak ve cildi yormuyor.Açılı,üçgen şekilde olduğu içinde yüzün her yerine kolaylıkla uygulama yapabiliyorsunuz.Özellikle burun kenarlarına ve göz altlarına çok rahatlıkla ürün uygulanabiliyor.


Birkaç yapıda ürünü uygulamak için denedim fırçayı.Toz fondöten yani sabitlemek için kullandığımız sıkıştırılmamış pudrayı güzel dağıtıyor,şeklinden dolayı göz altına burun kenarına uygulaması çok kolay oluyor ve pudra,beyazlık görüntüsü bırakmıyor.Pudra fondöteni kapatıcılığını azaltmadan güzel  ve eşit dağıtıyor.Benim bu fırçayla uygulamayı en çok sevdiğim şey toz aydınlatıcı; muhteşem dağıtıyor,pigmentasyonunu zayıflatmıyor ve eşit şekilde dağılmış ışıl ışıl bir aydınlatıcı görüntüsü sağlıyor.Bol aydınlatıcı uygulamayı seviyorsanız bu fırçayı önerebilirim.Pudra bronzer uygulaması da denedim; tamamen dağıtmıyor,keskin bir bronzer görüntüsü oluşturuyor.Pudra allığı da çok iyi dağıtamıyor.Toz ürün dağıtmakta orta halli yani.Bir de likit ürünlerde denedim.Likit fondöteni çizgi çizgi iz bırakmadan dağıtıyor fakat parça parça boşluklar kalabiliyor.Likit allığı güzel,pigmentasyonunu azaltmadan dağıtıyor.Likit aydınlatıcıyı da aynı pudra aydınlatıcı gibi çok güzel dağıtıyor ve ışıl ışıl görüntü oluşuyor.Bir de krem ürünleri nasıl dağıttığından bahsedeyim.Krem allığı hiç iyi dağıtamıyor,olduğu gibi kalıyor allık.Yine aynı şekilde krem,stick fondöteni de dağıtamıyor ve fondöten parça parça duruyor.Krem bronzer-kontür ürününü ise dağıtıyor ama çizgi halinde keskin bir şekilde belli oluyor.


Fırça sadece pudra ürünleri uygulamada başarılı olur zannediyordum ama likit ürünlerin bir kısmını da güzel dağıtıyor.En azından düz fondöten fırçalarından daha başarılı.Ben bu fırçayla en çok toz pudra ve pudra aydınlatıcı uygulamayı seviyorum,bu ürünleri dağıtmada çok başarılı.Bence her koleksiyonda olması gereken değişik bir makyaj fırçası.

Eklips hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka.







Yorum Gönder

2 Yorumlar