DEATH'S GAME KORE DİZİSİ KONUSU, OYUNCULAR VE DİZİDEN REPLİKLER 🕰

 


Tür: Web Çizgi Romanı, Fantastik

Yıl: 2023 (1.Kısım), 2024 (2.Kısım)

Bölüm Sayısı: 4 (1.Kısım), 4 (2.Kısım)


Oyuncular:

Seo In Guk- Choi Yee Jae

Park So Dam- Ölüm

Go Youn Jung- Lee Ji Su

Choi Si Won- Park Jin Tae

Lee Jae Wook- Cho Tae Sang

Lee Do Hyun- Jang Gun U

Kim Jae Wook- Jeong Gyu Cheol

Kim Ji Hoon- Park Tae U


Konusu:

Choi Yee Jae, okulundan başarıyla mezun olmuş ve ofis işinde çalışmak isteyen bir gençtir.İş bulmak için eleman arayan şirketlere özgeçmişini gönderir.Bu şirketlerden biri, kesin işi alacağı gözüyle baktığı, Park Tae U'nun şirketidir.Mülakata giderken çok umutludur ama yolda başına hiç tahmin edemeyeceği bir şey gelir.İlk kez bir insan onun gözleri önünde ölür.Choi Yee Jae bu insanı tanımıyordur ama ölüm şekli ve olayın yanı başında olması onu çok etkiler.Bu yüzden mülakatta kendine gelemez ve elenir.Geçimini sağlayabilmek için aynı anda birçok yarı zamanlı işte çalışmak zorunda olan Choi Yee Jae şirket tarafından tekrar görüşmeye çağrılır.Ona anlayışla yaklaşan Park Tae U onu tekrar elediğini belirtir.Bu sırada yatırım için arkadaşına verdiği paranın da bir dolandırıcılık suçunda elinden gittiğini öğrenir.Eve geldiğinde ev sahibinin onu evden çıkardığını öğrenir.Bir de bunun üstüne kız arkadaşının onu aldattığı düşüncesiyle de mücadele etmeye çalışır ve sonunda dayanamaz.Hiçbir şeyin yolunda gitmediğini, bu hayatta sadece sıradan bir hayat yaşamak için var olmak zorunda olduğunu düşünerek yaşamaya çalışan Choi Yee Jae bunları başaramamanın kendi için fazla olduğunu düşünerek kendi yaşamına son verir.Öldüğünde ise kendisini, ona çok sinirlenen, kendi hayatına son vermekle ölümle alay ettiğini düşünen Ölüm karşılar.Ona iki seçenek sunar; ya oradaki cehenneme atılacaktır yada ona 12 tekrar yaşayacağı ölüm sunulacaktır.Oradaki cehennem dünyada yaşadığı şeylerden çok daha ağır olduğundan 12 kere ölmeyi tercih eder.12 kere, ölüme yakın insanların bedenlerinde canlanıp tekrar tekrar ölümü tadacaktır.Eğer bunlardan birinden sağ kurtulmayı başarırsa ona o bedende uzun bir hayat verilecektir.Bu yaşamlarda acı tesadüflerle karşılaşacak, çok acı olaylar yaşayacak ve bazı anlarda intikam onu ayakta tutacaktır.Kendi hayatına son vermenin sadece kendini etkilediğini düşünen Choi Yee Jae, onu sevenlere kocaman bir üzüntü ve ağır bir yük bıraktığını da bu hayatları yaşarken anlayacaktır.Choi Yee Jae bedenine girdiği tüm insanların hayatlarında dünyanın, hayatın anlamını daha iyi kavramaya başlayacaktır.Hayatın aslında başkalarının baskılarıyla yaşamak zorunda olduğu tek düze bir hayat değil de her bir anının anlamı olan bir hediye olduğunu geç de olsa anlayacaktır.Aynı şekilde dünyadaki her şeyin de iyisiyle kötüsüyle bu hayata dahil edilmiş hediyeler olduğunu öğrenecektir.Yaşamanın, aslında iyisiyle kötüsüyle yaşanan hayatın, insan olmanın, hissetmenin bir parçası olduğunu düşünmeye başlayacaktır.Ve her bir ölümden sonra hayata tekrar Choi Yee Jae olarak geri dönmeyi isteyecektir.


Yorumum:

Evet, birçok ünlü ismi bir araya getiren o meşhur diziyi ben de izledim.Bu ünlülerin çoğu Choi Yee Jae'nin yaşamak için gönderildiği bedenlerin sahibini oynamışlar.Dizideki çoğu ismi izlemeyi seviyorum zaten.Ama bu dizideki rollerini efsane iyi oynamışlar.Bazılarının çok kısa rolleri vardı ama o kadar başarılı oynamışlar ki hayran kaldım.Ama oyunculardan kadar hikaye de çok iyiydi.Ben uzun zamandır ilk kez bir diziyi izlerken ağladım.Konusu ve dizinin akışı o kadar güzel tasarlanmış ki.Hem sürükleyici hem de Choi Yee Jae'nin yüzleşmek zorunda olduğu şeyler yüzünden de oldukça duygusaldı.Özellikle de son bölümü beni bayağı ağlattı.Çok güzel bir dizi.İzlenmesini Tavsiye edebileceğim diziler arasında.


Diziden Replikler (Spoiler içerebilir):


























Kore dizi sektörünün bütün psikopat rollerini oynayan o ikili :D




















Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. İzlerken en üzüldüğüm sahne bebeğin ölümüydü. Masum bir bebek ne yapmış olabilir yani?

    YanıtlaSil
  2. Daha önce hiç denk gelmemiştim çok güzel bir diziye benziyor :)

    YanıtlaSil
  3. Harika ve anlamlı bir diziydi. Oyuncuları başarılı buldum ben de, bazı sahneler çok etkileyiciydi. İzleyeli oldu bayağı ama ben tanıtım yazmayı unutmuşum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir yapımdı gerçekten.Yazarsan keyifle okurum:)

      Sil
  4. hımm not aldım mademsiii :)

    YanıtlaSil
  5. Not alıyorum. Teşekkürler. 😊

    YanıtlaSil