FLORMAR DEWY LIP GLAZE LIP GLOSS İNCELEME YAZISI💧


Lip gloss modasının geri gelmesine sevinenlerdenim:) Bence makyaja daha doğal ve daha sağlıklı bir görüntü veriyor.Renkli, ışıltılı glossların duruşunda ayrı bir güzellik oluyor ama renksiz ve ışıltısız olanlar da günlük kullanıma, sade makyajlara ayrı bir yakışıyor.Ben ikisi arasında çok net bir seçim yapamam ama şeffaf olanları daha sık  kullandığımı söyleyebilirim.Son zamanlarda birçok markanın çeşit çeşit lip gloss çıkardığını görmüşsünüzdür belki.Son dönemlerin moda olan glosslarından biri de Flormar'ın Dewy Lip Glazeleri.Gördüğümde çok beğendiğim bir ürün oldu ve daha sonra satın aldım.Bir süredir deniyorum ve yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim.


-Nemli görünüm veren dudak patlatıcısı.Bu yumuşak ve inanılmaz derecede pürüzsüz jelimsi yapıdaki gloss uzun süreli kullanım için hafif yapısı ile ayarlanabilir şekilde uygulanabilir.

-Klasik tasarımda, kullanışlı aplikatöre sahip.

-Bu seri ıslak dudak makyajı görünümü için tasarlanmış.Seri içerisinde birçok renk seçeneği bulunuyor.Hepsi de çok hoş duruyor gerçekten ama ben şeffaf lip glossları daha sık kullanıyorum diye ben 01 Wet Lips olarak geçen rengi yani şeffaf olanı tercih ettim.Bu renk, ışıltısız ve renksiz.

-Glossun dudakta duruşu çok hoş.Islak bir görünüm veriyor ismi gibi.Cilt bakımı yapmışsınız gibi hoş nemli bir görüntü de sağlıyor.Ürünün özelliklerinde de bahsettiği gibi daha yoğun parlaklık almak isterseniz birkaç kat üst üste uygulayabilirsiniz.Bu şekilde daha yoğun parlaklık sağlıyor.

-Glossun yapısı yoğun ama uyguladıktan sonra dudakta ağırlık yapmıyor ki bu bir glossa göre çok iyi bir özellik.Ayrıca dudakta çok yapış yapış bir his de bırakmıyor.

-Dudakta çok temiz bir görüntüsü var.Şeffaf olduğu için olabilir ama ürün nemli görünüm vaat ettiği için diğer renklerinde de duruşunun böyle olduğunu düşünüyorum.

-Kalıcılığı fena değil ama uzun süreli kullanımda tazeleme gerekebilir.

-Ben ürünün verdiği etkileri ve duruşunu çok beğendim.Şeffaf gloss kullanmak istediğimde elim genellikle bu ürüne gidiyor.




Flormar, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Teşekkürler paylaşımınız için:)

    YanıtlaSil
  2. lip gloss ne güzel bişi yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Doğal makyaj sevenler için güzel bir seçenek:)

    YanıtlaSil
  4. Dudak koruyucu kullanmışlığım var ama bu tarz parlatıcıyı bilmiyorum. Dudak koruyucuyu da sırf soğuk havada dağlık parkur yürüyüşünde kurumayı engellesin diye alıp kullanmıştım. :)
    Deneyip bizimle paylaştığınız için teşekkür ediyorum. Emeğinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi yapıyorsunuz.Sürekli kuru yada soğuk havaya maruz kalacağınız yerlerde nemlendirici şart.Rica ederim:)

      Sil
  5. Flormar markasını çok severim. Bu lipgloss un rengi de çok tatlıymış 😊

    YanıtlaSil