BEAULIS ZIP IT LİKİT MAT RUJ İNCELEME YAZISI🤐


Beaulis, uygun fiyatlı ve yerli üretim olan kozmetik markalarından biri.Gratis'in kendi makyaj markası.Birçok ürün çeşidine sahip olan Beaulis uygun fiyatlı kozmetik ürünü arayışında en popüler sonuç oluyor.Markadan birçok ürün denedim ben de ve genellikle beğendim.Hatta çoğu ürününün de fiyat perfomans ürünü olduğunu düşünüyorum.Bu yazımda Beaulis'ten denemiş olduğum ürünlerden biri olan Zip It Likit Mat Ruju anlatacağım.


-Ürün çok klasik bir tasarıma sahip.Aplikatörü biraz küçük ama kullanım zorluğu yok.

-İsmi fermuarla anlamına gelen ürünün anladığım kadarıyla özelliğinden yola çıkılarak bu isim verilmiş😄Fermuarlama yada tamamen yapışma gibi düşünebileceğimiz bu anlamın sebebi rujun matlaştığı anda tamamen dudağa yapışması, oturması ve çok zor silinmesi😁

-Yapısı incecik ve matlaştıktan sonra dudakta ağırlık yapmıyor.

-Ürün sürüldükten sonra çok hızlı kuruyup  matlaşıyor ve tamamen mat bir görüntü sağlıyor.Bitişi tamamen mat.

-Kuru bir yapıya dönüşmesine rağmen dudaktaki çatlak ve ölü derileri belli etmiyor.

-Pigmentasyonu çok yüksek.Tek katta bile dudağın rengini kapatıp kendi rengini tamamen veriyor.Az sürüp dağıtıldığında bile bayağı renk alabiliyorsunuz.

-Dudakta duruşu bütün, tok ve çok hoş.

-Kalıcılığı iyi.

Ürünün bendeki rengine de bakalım.


522 Kitty Tongue- Kedi dili diye çok sevimli bir isim koymuşlar:) Rengi vişne tonlarında.Soğuk alt tonlu koyu pembe de diyebiliriz.Tam uygulandığında daha hoş duran bir renk.



Ürünün içeriğini yukarıdaki resimden inceleyebilirsiniz.


Beaulis markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. mat kalıcı hafif pekuuu :)

    YanıtlaSil
  2. Geçenlerde, uzun süre önce aldığım rujları son kullanma tarihi geçmiştir diye attım. Sonra Gratis'e gittim, sizin bu ürünü gördüydüm. Marka hakkında bilgim olmadığından almadım. Dediğiniz gibi diğer markalara göre epey hesaplı...Sizin paylaşımınız iyi oldu benim için. Markanın yerli üretim olduğunu da bilmiyordum. Bir daha ki gidişimde bakacağım rujlara. :)
    Teşekkür ediyorum değerli paylaşımınıza.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi yapmışsınız:) Oldukça güzel ürün çeşidine sahip bir marka:) Rica ederim:)

      Sil
  3. Rengi tatlıymış bence de :)
    Etkileri de hoş görünüyor, bu ruja şans verebilirim ben de. İncelemen için teşekkürler Merii :)

    YanıtlaSil
  4. Renk harikaymış, mat rujlar çok güzel duruyor 😊

    YanıtlaSil