LOREAL PARIS REVITALIFT FILLER GÖZ SERUMU İNCELEME YAZISI👁‍🗨


Son zamanlarda cilt bakımıma göz çevresi bakımını da eklediğimi daha önce söylemiştim.Bu bakım için farklı birkaç ürün denedim ve denemeye de devam ediyorum.Eskiden krem kullanmayı denemiştim ve göz çevreme biraz ağır geldiğinden kremlere karşı biraz önyargı oluştu ben de.Son dönemlerde göz çevresi bakımı için serumlar çıkınca 'tamam, bunlar benim kullanmak istediğim türde ürünler' diyerek göz serumlarını yavaştan cilt bakımıma ekledim.Son zamanlarda oldukça popüler olan bir göz bakım ürünü var.Reklamlarda yada sosyal medya tanıtımlarında illa ki denk gelmişsinizdir; Loreal'in Revitalift Filler Göz Serumu.Benim de bu ürünü deneme şansım oldu ve yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim.



Ürün, Loreal'in yaşlanma karşıtı ürünler içerdiği Revitalift serisi içerisinde.İçerisinde %2.5 Hyaluronik Asit ve Kafein bulunuyor.Kafein göz çevresi bakımı için müthiş bir içerik.Göz çevresindeki koyu ve yorun görünüme çok iyi gelen bir içerik.Hyaluronik asit de zaten hepimizin bildiği gibi yoğun nem sağlayan bir içerik.Ürünün adında bir de 'filler' ifadesi kullanılmış ki neden bu ismin tercih edildiğini ürünü kullanırken anladım.Buna geleceğim ama önce üründen detaylıca bir bahsetmek istiyorum.Ürün cam kavanozda ve değişik bir aplikatörle geliyor.Aplikatörün ucunda art arda üç adet mini metal top var.Ürünü bu aplikatör yardımıyla uyguluyorsunuz (ki aşırı keyifli:)) ve uyguladığınız anda serin, ferah ve çok rahatlatıcı bir his sağlıyor göz çevresine.Ürün ayrıca aplikatörünün dışında kendi başına da ferahlık hissi sağlıyor göz çevresine.Ben bu aplikatörle ileri geri uygulama yapıyorum bir müddet ve ardından ürünü cildime elimle güzelce yediriyorum.İlk başlarda sadece aplikatörle uygulayıp bırakıyordum ama o kadar yapış yapış bir his kalıyor ki uzun bir süre göz çevreniz birbirine yapışacak kadar yoğun bir his oluşuyor.Yani bu şekilde uygulamada ürün çok geç emiliyor.Aslında ürünün yapısı serum gibi hafif.Ama ürün kururken nemli ve yapışkan bir hal alıyor.Ben üst göz kapağıma da uyguluyorum bu serumu ve bu şekilde uygulama sonrası göz kapağımın üst kısmı birbirine yapışıyordu gözümü açıp kapatırken.Hatta parmağınızı o kısma değdiğinizde parmağınızı çekerken cildiniz de kalkıyor*.Aslında bu nemlendirme ve cilde elastikiyet sağlama açısından başarılı olduğunu gösteriyor ürünün.Ben aşırı rahatsız olmadım bu yüzden.Ama aplikatör sonrasında parmağımla dağıttığımda daha hızlı emildiğini ve daha az yapışkan his kaldığını fark edince bu şekilde uygulamaya devam ettim.Ürün 20 mllik, içerisinde bayağı ürün var ve uzun süre gidiyor.Nemlendirme konusunda çok çok başarılı bir ürün.Göz çevresinde yağlı his oluşturmadan güzelce nemlendiriyor.Hyaluronik asit bende sivilce oluşumuna sebep olur normalde ama bu ürünü kullanırken sivilcelenme yada yağ bezesi oluşumu olmadı.Bunun dışında göz çevresini çok güzel aydınlatıyor.Göz çevresindeki koyulukları ve yorgun görünümü gözle görülür şekilde azaltıyor.Kullandığım göz çevresi ürünlerinde koyuluklara en hızlı etki eden ürün kesinlikle bu oldu.Bunların dışında yukarıda da demiştim, neden filler dediklerini kullanırken anladım diye.Ben ürünün göz altlarıma hafif de dolgu etkisi sağladığını fark ettim.Benim göz altım biraz çukur görünüme sahip.O kısma düzenli şekilde ürün uyguladığımda sanki dolgu uygulaması yapılmış gibi o çukur görünüm de azaldı.Hatta çizgilerimin görünümünde bile azalma fark ettim.Mükemmel bir ürün.Bu zamana kadar kullandığım en başarılı göz bakım ürünü oldu.Çok  başarılı olmuş.




*Ürünün ilk sürüldükten sonra kururken oluşturduğu yapışkan görünüm.

Evet güzel haberi vereyim.Artık Loreal de hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasında yerini almış.

Bu yazı iş birliği değildir.


Yorum Gönder

2 Yorumlar