COSMED ATOPIA CLEANSING OIL İNCELEME YAZISI💧

 


Cosmed'in meşhur temizleme yağını duymuşsunuzdur.Bir ara çok beğenilmişti ve kullananlar tavsiye ediyordu.Cilt temizleme yağlarını, makyaj çıkarmadaki kolaylığı açısından sevdiğimden o ara ürünü almıştım.O zamandan beri kullanıyorum.Sonra ürün bir ara unutuldu gibi oldu ve son zamanlarda tekrar reklamı yapılmaya başlandı.Ve ben hala ürünü kullanmaya devam ediyorum😄 Dedim neden ben de bu ürün hakkında kendi yorumlarımı paylaşmayayım ve blogumun başına geçip sizler için ürünü yorumlamaya karar verdim.Buyurun efendim ürünü incelemeye başlayalım.



Gün boyu maruz kalınan çevresel etmenlerden cildin arındırılmasına ve nemlendirilmesine yardımcı olup, kuru ciltlerin günlük bakım ihtiyaçlarına yönelik geliştirilmiştir.Yüz ve vücut temizliği için hafif masaj yapılarak uygulanır ve bol su ile durulanır.Bebek ve çocukların kullanımına uygundur.Allerjen içermeyen parfüm içerir.Sülfat, alkol ve paraben içermez.İçeriğinde Niacinamide, Allantoin ve Zinc PCA bulunmaktadır.Öncelikle ürünün paketlemesinden bahsedeyim.Benim aldığım eski paketleme.Bu yeni olan yağ ile aynılar sadece tasarımları değişik*.Yeni olan pompalı bir tasarıma sahip, bendekinin ise kapağı şampuan-duş jeli gibi bir taraftan basılıp açılıyor ve diğer kısımdan ürün akıtabiliyorsunuz.Yani pompalı daha güzel olabilir ama bunu kullanmakta da sıkıntı çekmedim.Ürünün gramajı da çok iyi.400 ml.O kadar uzun süre yetiyor ki.Çok uzun zamandır kullanıyorum.Yukarıda da bahsettiğim gibi ilk popüler olduğu dönemden tekrar reklamı yapıldığı zamana kadar kullanıyorum ve ürün şu an yarıda.Çok dayanıklı bir ürün ve az bir ürün de cilt ve makyaj temizliğine yetiyor.Yapısı yoğun ama cildinize sürdüğünüzde rahatsız edici bir yağdan ziyade jel kıvamlı bir yağ yapısında oluyor.Cildi yormuyor ve temizlik esnasında cilde ağırlık yapmıyor.Ben genellikle cildimi ıslatmadan, kuruyken uyguluyorum ve bolca masaj yapıyorum.Bu şekilde makyajı çok güzel eritiyor ve ürünlerin ciltten çıkmasını sağlıyor.Duruladıktan sonra da makyajı tamamen temizlemiş oluyor.Günlük makyajı zaten kolaylıkla arındırıyor ama suya dayanıklı makyajları çıkarmada da çok başarılı.Makyaj temizleme konusunda neredeyse %100 başarılı diyebilirim.Makyaj temizleme haricinde günlük cilt temizliği için bile kullanılabilir.Çünkü cilt temizliği konusunda da başarılı bir ürün.Durulama sonrasında ciltte yağ kalıntısı da bırakmıyor.Sabunla temizlemişsiniz gibi tertemiz yapıyor cildi.Ayrıca cildi pamuk gibi yumuşacık hale getiriyor.Kullandığım bu süreç içerisinde ben de sivilcelenme de yapmadı.Aksine cildime iyi geldiğini düşünüyorum.Benim cildim Niacinamide'le çok iyi anlaştığından tahminim ürünün içeriği cildime iyi geldi.Ürün hakkında beğendiğim bir diğer şey ise kokusu.İnanılmaz güzel, çok hoş, temiz bir parfüm kokusuna sahip.Bu temizleme yağını çok çok çok beğendim.Tavsiye edildiği, övüldüğü ve reklamı yapıldığı kadar var.Çok başarılı olmuş.






*

Cosmed, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

2 Yorumlar