HAKKIMDAKİ 10 GERÇEK❔


Herkese merhaba~

Öncelikle bugün Ramazan ayına girmiş olduğumuzdan herkesin Ramazan ayını mübarek etmek isterim.Allah ibadetlerimizi kabul etsin.Çok güzel ve verimli bir ay geçirelim inşAllah.Bugün paylaşacağım yazım eğlenceli bir şey olacak.Eskiden Youtube ve Blogger'da izleyip okumayı sevdiğim bir içerik.Youtuber ve yazar hakkında 10 gerçeği öğreniyorsunuz.Bunlar genellikle sıradan değil de daha değişik gerçekler oluyor.İzlemesi ve okuması keyifli olduğundan ben de kendim için böyle bir paylaşım hazırlamak istedim.



Bu 'Hakkımdaki 10 Gerçek' içeriği içerisinde yazar daha önce bahsetmediği yada okura ilginç gelebilecek, hakkındaki tuhaf gerçekten bahsediyor.Benimkiler çok tuhaf değil sanırım ama daha önce bahsetmediğim şeyler olabilir bu gerçekler içinde.Bahsedeceğim gerçekleri herhangi bir sıraya göre yazmayacağım ama 10 gerçek dediğimiz için numaralandırarak bahsedeceğim.Hakkımdaki 10 gerçeğe bakalım.

1.En nefret ettiğim şey kötü kokudur.

Koku benim için önemli bir şey.Bir de duyu olarak koku bende sanırım fazla gelişmiş.Bir ortama girer girmez hemen kokusu gelir ve kötüyse tahammül edemem.Aynı şekilde ürünlerin, yemeklerin de kokuları dikkatimi çeker önce.Ve beğenmediysem kullanamam ve yiyemem.Bu kötü koku olayı beni o kadar rahatsız ediyor ki migrenimi bile tetikliyor.Genellikle ses, ışık rahatsız ederken benim baş ağrımın sebebi koku da olabiliyor.Kısacası kötü kokuya tahammülüm yok.

2.Çay ve kahve bağımlısıyım.

Sanırım buna kısaca kafein bağımlısıyım diyebilirim.Çünkü kafein içeren diğer içecekleri de sıkça tüketmek istediğimi fark ettim.Gerçekten çay ve kahve içmeyi çok seviyorum.Çoğunluk da öyledir sanırım.Ama yine de gün içinde belli bir sınır koyuyorum ve bu konuda kendimi tebrik ediyorum😄Çay ve kahve candır.

3.Sessiz bir insanım.

Bir ara bunun isteğim dışında olduğunu düşünüyordum, gerçi o zamanlar öyleydi ama zamanla bu özelliğimi sevdim.Çok konuşmayı, yersiz, gereksiz konuşmayı, gürültü çıkarmayı hiç sevmem.Özellikle konuşma konusunda gereksizse konuşmaktan hoşlanmam.Bu huyumu çok seviyorum.

4.Planlama yapmayı çok seviyorum.

Uzun zamandır ajanda ve planner kullanıyorum ve günlük, haftalık, aylık planlama yapmayı çok seviyorum.Bu eskiden hobi gibiydi ama artık alışkanlık haline geldi ve düzenli bir şekilde planlama yapıyorum.Günü verimli kullanmak için çok iyi oluyor.

5.Değişken bir yapım var.

Bunu fark etmem biraz zaman aldı.Aslında burcum ikizler de değil ama değişken bir yapıya sahip olduğumu fark ettim.Bu özellikle hobilerim ve fobilerim için olan bir durum.Bir gün şunu yapmayı çok seviyorum hayatımdan çıkaramam diyorsam birkaç ay sonra kolaylıkla bu hobimden vazgeçebiliyorum.Yada bunu hayatta sevmem dediğim bir şey bir süre sonra sevdiklerim arasında yerini alabiliyor.Bu huyumu pek sevmiyorum mesela.

6.Makyajı güzellikten çok ürün denemek için yapıyorum.

Evet bu bir güzellik blogu için tuhaf gelebilir ama makyajı çoğu zaman güzel görünmekten çok ürün denemek, özellikle de ilginç ürünler denemek için yapıyorum.Hatta değişik makyajları da yapmayı sevdiğimden evde de bu tarz makyaj yapmaya vakit ayırıyorum ve bu makyajı dışarıda kullanmıyorum.Ürün denemek yada farklı makyajlar denemek benim için bir hobi ve bunu yapmak hoşuma gidiyor, bana iyi geliyor.

7.En sevdiğim makyaj ürünleri farlar ve dudak ürünleri.

Bunun sebebi de açık galiba.Makyaj ürünleri arasında en renkli olan ürünler farlar ve rujlar olduğundan bu ürünleri bir tık daha çok seviyorum.Bir de yapı olarak da oldukça çeşitli olduklarından denemesi çok keyifli oluyor.

8.Genellikle büyük çanta kullanırım.

Çantamın içerisinde ihtiyacım olan, olmayan yada olabilme ihtimali olan her şeyi yanımda taşımayı sevdiğimden büyük çanta benim için vazgeçilmez oluyor.Küçük çantalar bazen daha şık olsa da içine bir şey sığdıramadığımdan çok kullanışlı bulmuyorum.Büyük çanta candır.Her an her şey elinizin altında oluyor bu şekilde.

9.Ev işi yaparken yalnız çalışmayı daha çok severim.

Bir temizlik yapılırken yada yemek yapılırken bazı insanlar birlikte çalışmayı çok severler.Bu bende yok maalesef.İş uzun sürse de kendi başıma, daha sakin kafayla ve kendi usullerime göre ev işi yapmayı daha çok seviyorum.Hatta bu şekilde yapınca bana iyi bile geliyor.

10.Kore hayranı olduğum gibi Japon hayranı da olmak isterdim.

Kore hayranlığının yeri bende çok ayrı.Kültürüne, günlük yaşamına kadar araştırıp öğrendiğim ilk yabancı kültürdür.Bu kadar çok hayranlığımın ve ilgimin olmasını istediğim bir diğer kültür de Japon kültürü.Keşke bir ara Japon kültürüne de merak sarsaymışım dediğim dönemler oldu.Şu an ara ara denk geliyorum ama dil ve kültür konusunda çok detaylı bilgim olmadığından sadece izliyorum.Kore'yi dizileriyle tanıyıp merak etmiştim.Japon dizilerini izlemeyi denedim ama dizileriyle kültüre merak saramadım maalesef.Çok önceden hayranlığım başlasaydı belki daha çok bilgim olurdu.Kısacası Kore hayranı olduğum kadar Japon hayranı da olmak isterdim.

Evet hakkımdaki 10 gerçek bunlardı.Blog okurlarım için yeni ve bir miktar da sıra dışı olanları seçmeye çalıştım.Umarım keyifle okumuşsunuzdur.

 

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Ben keyifle okudum. Sizi tanıdığıma da memnun oldum. Samimi anlatım için teşekkür ediyorum.:)

    YanıtlaSil
  2. 2 3 aynı benle. :) Kore dizilerini, kültürünü severim ben de Japon kısmı ise animelerden ibaret benim için. Dizi ve filmlerini izleyemem pek. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle ya sadece animelerini izleyebiliyorum:)

      Sil
  3. ya bunu yapmıştık evet bikaç yıl önce galiba. gerçeklerin hoş hep :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, hakkımdaki 10 gerçek yazılarını daha önce görmedim sanırım. Ama okumak hoşuma gitti. :) Altıncı madde itiraf ediyorum tuhaf geldi biraz ama amaçlanan ve keyif alınan ürünleri denemek olunca garip gelmiyor. Maddeler arasında ortak noktalar buldum. Çay kahve, büyük çanta ve yalnız iş yapmak bunlar arasında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ortak noktalarımız olmasına çok sevindim:)

      Sil
  5. Japonya'ya hayranlık noktasında ben de aynı şeyleri düşünüyorum.Edebiyatını okumaya yeni başladım ve çok keyifli.Sakura zamanı orada olanlar çok şanslı olmalı:)

    YanıtlaSil