GOLDEN ROSE LONGSTAY 2000 MATTE LIPSTICK İNCELEME YAZISI💄

 


Golden Rose, likit mat ruj modasının olduğu dönemde bol çeşitli ve değişik renklerde birçok ürün çıkardı.O dönemin başarılı likit mat ruj çeşitlerine sahipti.Bende hala o ürünler durur ve arada kullanırım.Daha önce blogda kullanmış olduğun Golden Rose likit mat rujlardan bir seriyi şuradaki yazımda paylaşmıştım.Bugün ise, çıktığı dönemde oldukça ilgi gören ve sıkça da marketlere indirime gelen Golden Rose Longstay 2000 Matte Lipstick'i anlatacağım.



Ürün, uzun süre ultra dayanıklı likit mat ruj olarak geçiyor.Bulaşma yapmamayı vaat ediyor.İçerisinde E vitamini bulunuyor.Tasarım olarak sade ve şık bir ürün.Rose-Gold detaylı ürünleri sevdiğimden bu ürünün tasarımını da beğendim.Rujların yapısı yoğun ve nemli.Uygulaması kolay oluyor.Yalnız aplikatörüne fazla ürün geldiğinden biraz dikkatli uygulamak gerekiyor.Bu arada aplikatörü de düz şekle sahip.Yatay şekilde kullanıldığında rahat uygulanabiliyor.Uygulama yaptıktan sonra ruj bir müddet ıslak kalıyor ama 1-2 dakika içerisinde kuruyor ve matlaşıyor.Likit mat ruj olmasına rağmen kuruduktan sonra dudakları kurutmuyor ve ağır bir his bırakmıyor.Aksine hafif nemli bir yapı kalıyor ve dudakları kuru göstermiyor.Ayrıca yapış yapış bir his de bırakmıyor.Yani yapı olarak çok güzel tasarlanmış bir ürün.Bu konuda çok beğendim.Rujların pigmentasyonu ise çok yüksek.Sürdüğünüz anda kendi renklerini tamamen veriyorlar ve dudak rengini tek katta kapatıyorlar.Bu özelliği de başarılı.Bir de kalıcılığından bahsedeyim.Vaat ettiği gibi uzun süre dayanıklı kalan bir ürün.Gün içerisinde tazeleme istemeyen ve rengini koruyan bir ürün.Yani kalıcılığı da çok başarılı.Her şeyiyle mükemmel olan bu rujları ben çok beğendim.İndirimde denk gelirseniz bir şans verin derim.Şimdi bendeki renklere bakalım.


05- Kiremit alt tonlu bir kahverengi.İçerisinde hafif turunculuk bulunuyor.Ama dudakta daha koyu kahverengi gibi duruyor.Hoş bir renk.

Diğer rengin numarası üzerinde değildi ama pembemsi olan renkten bahsedeceğim.Mor alt tonlu lila-pembe arası bir renge sahip.Fakat dudakta daha morumsu duruyor.


Golden Rose, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Dogal renkler, günlük kullanım için hoş bir lipstick :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de genellikle mattan yanayım. Daha doğal duruyor. Bu markayı denemedim ama bir şans vermek isterim. Çok teşekkürler sevgili Diaryofmeri :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bu rujları sevebilirsin:)Rica ederim:)

      Sil
  3. Paylaşım güzel, beni de ziyaretsiz bırakmayınız lütfen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)Güzel blogunuzu ziyaret ettim:)

      Sil
  4. Pembe lila alt tonlusu çok güzelmiş:))) Ben de genelde şeftali tonlarına gidiyorum ama pembe tonları da aşırı doğal duruyor:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle, hep şeftali tonlarına gidiyor elim ama pembe daha güzel duruyor:)

      Sil