KIKO FULL COVERAGE CONCEALER İNCELEME YAZISI⚫


Kapatıcı, makyaj ürünlerim arasında en çok kullandığım ürün çeşididir.Günlük makyajımda her zaman kullandığım bir ürün.Haliyle makyaj koleksiyonumda en sık biten ürünlerden biri oluyor.Diğer ürünlerde olduğu gibi kapatıcılarda da çeşitli ürün denedim ama genellikle yüksek kapatıcılığı olan ve ten renime uyumlu kapatıcı kullanmayı tercih ediyorum.Çok beğendiğim ürün varsa yedeklemeyi tercih ediyorum ama yine de farklı kapatıcılar denemeyi de seviyorum.Son zamanlarda yeni bir kapatıcı alıp denedim ve bu ürün hakkındaki yorumlarımı da sizlerle paylaşmak istedim.Kiko Full Coverage Concealer yorumlarıma bakalım.



Yüksek ve tam kapatıcılık sağlayan concealer olarak geçiyor ürün.Ambalaj tasarımı sade ve şık.İçerisinde minik ama oldukça kullanışlı bir ayna var.Ürünün yapı ve özelliklerine bakalım.Kapatıcı krem yapıda.Yapısı yoğun, ne çok kuru ne de çok yağlı bir yapıya sahip.Hafif nemli diyebilirim.Bitişi de genel olarak nemli fakat göz çevrenizde yada kapatıcıyı uygulayacağınız bölgede kuruluk varsa bu kuruluğu belli ediyor.O kısımda kuruluk parça parça duruyor.Kapatıcılığı orta.Ürün özelliklerinde geçtiği gibi çok yüksek ve tam kapatıcılığa sahip değil.Ürünü uyguladıktan sonra bu bölgelerdeki koyuluklar az da olsa belli oluyor.Daha çok doğal bir kapatıcılığı var.Göz altlarını, sivilce izlerini ve kızarıklıkları kapatmada performansı aynı.Yapısından dolayı ürünü dağıtması kolay.Ama en iyi uygulama şekli elle uygulamak.Hem daha çok ürün alabiliyorsunuz hem de kapatıcılığı bu şekilde daha iyi oluyor.Fırçayla ve süngerle ürün miktarı çok azalıyor ama kolay dağılıyor.Kalıcılığı orta diyebilirim, çok başarılı değil.Ürünün yapısı krem olduğundan gün içerisinde üründe azalma olabiliyor.Ayrıca zamanla çizgilere doluyor.Aslında krem kapatıcıların, kapatıcılık performansları bayağı yüksek olur, neredeyse tam kapatıcılık sağlar.Bu üründen de bu performansı bekledim ama kapatıcılığı orta çıktı.Ürün doğal kapatıcı görünümü için tercih edilebilir.


Ürünün bendeki tonu;

01- Sarı alt tonlu bir ten rengi.En açık rengi olmasına rağmen çok açık ve soluk bir renge sahip değil.Aksine çok doğal bir ten rengi.Tam benim ten rengime uyan bir ton.Renk olarak ürünü beğendim.


Tonun duruşu.





Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.

Kiko, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı iş birliği değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. iyi kapatsın diyosuuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle:)Kapatıcıdan beklediğim en önemli özellik:D

      Sil
  2. Kapatıcı hakkında verdiğiniz bilgiler için teşekkür ediyorum size. İyi ki varsınız.
    Mutlu günleriniz olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim:)Ne güzel bir yorum, çok mutlu oldum, teşekkür ederim:)Size de mutlu günler diliyorum:)

      Sil
  3. Kiko ürünlerini herkes çok beğeniyor:) En çok bilgiyi senin yazılarını okuyunca alıyorum:))) Emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce de birkaç ürününü denemiştim, güzel bir marka:)Çok teşekkür ederim:)Böyle yorumlar alınca çok mutlu oluyorum:)

      Sil