NATURALOVE MAKYAJ SÜNGERİ İNCELEME YAZISI👀




Fondöten ve kapatıcı dağıtmak için makyaj süngeri ve makyaj fırçalarını dönüşümlü kullanıyorum.Makyaj süngerleri yapı ve şekil değişikliği itibariyle cilt makyajında kolaylık ve daha güzel bir görüntü sağlayabiliyor.Bu zamana kadar birçok makyaj süngeri denedim ve aralarında gerçekten başarılı bulduğum uygun fiyatlı ürünler oldu.Bir ara da marketlere gelen uygun fiyatlı makyaj aksesuarlarını denemeyi seviyordum.Özellikle Bim'im makyaj markası olan Naturalove'dan merak ettiğim ürünleri alıp denemiştim bir ara.Bunlardan biri de Naturalove Makyaj Süngerleriydi.Bu üründen bahsedeceğim sizlere.


Ürün üzerinde makyaj süngerini; uygulama kolaylığı sağlayan ve kusursuz makyaj dokunuşları yapılabilen makyaj aksesuarı olarak tanıtılmış.Kullanım şeklini ise şöyle anlatmış; süngeri suyla şişene kadar ıslatın, sonra hafifçe nemli kalacak şekilde sıkın.Fondöteninizi süngerin geniş ucuna sürerek alın, yanak ve burun bölgelerinize nazikçe uygulayın.Sivri ucuyla, çene burun, göz bölgelerine uygulayın.Diğer bölgelere yaymak için süngerin  ince kısmını kullanarak kapatacağınız bölgelere uygulayın.Cilt lekeleri ve göz altı kapatıcı uygulamaları için süngerin sivri kısmını kullanın.Süngerinizi ılık suyla temizlenene kadar yıkayın.İyice durulayıp kurulamaya bırakın.Bunlar ürün üzerinde yazan bilgiler.Diğer özelliklerine ve benim yorumlarıma da bakalım.


Bu seri paket üzerinde şirin bir göz çizimiyle tasarlanmış.Birçok çeşidi olan bir makyaj süngeri.Farklı şekil ve renklerde değişik süngerler içeriyor bu seri.Benim de ikisini inceleme şansım oldu.Süngerler kuruyken küçük boyuttalar ve yapıları inanılmaz sert.Bu yapıda süngerleri kullanmayı pek sevmiyorum açıkçası.Ama kullanım şeklinde de bahsedildiği gibi şişene kadar iyice ıslatınca süngerler bayağı bir yumuşuyor.Çok yumuşacık bir yapı olmasa da uygulama yaparken cildi yormayacak şekilde bir yumuşaklığa sahip oluyorlar.Ayrıca bayağı bir de şişiyor ve kocaman oluyor süngerler.Kuru hallerindense nemli halleriyle ürün uygulamayı daha çok sevdim.Hem cildi yormuyor hem de daha rahat fondöten kapatıcı uygulaması yapılabiliyor.Daha detaylı inceleme için bende olan sünger çeşitlerine de bir göz atalım.


Pembe- Damla şekline sahip makyaj süngeri.Bu şekilde olan makyaj süngerlerini çok kullanışlı buluyorum.Beauty Blender'ın şekline benziyor.Bu şekle sahip olduğundan hem tüm cilde hem de burun kenarları göz altları gibi bölgelere kolaylıkla ürün uygulaması yapılabiliyor.Yapısı bahsettiğim gibi kuruyken aşırı sert.Ben yine de deneme yapmak için iki süngeri kuruyken de denedim.Pembe olan kuruyken pek ürün emmiyor ve ürünü güzel dağıtıyor ama cildi yorduğundan bu şekilde uygulamayı pek beğenmiyorum.Nemliyken ise hafif ürün emse de yine dağıtması güzel ve cildi yormadığı için bu şekilde uygulamayı daha çok seviyorum.


Pembe süngerin kuru ve nemli halinin boyutunun karşılaştırması.


Yeşil- Bu da kum saati şeklinde eğimli yapıya sahip bir sünger.Bu şekilde olan süngerlerin alt kısmı düz olduğu için burayla minik vuruşlar yaparak ürün uygulamak kolay oluyor.Sivri kısmı çok oval olduğundan göz altlarına ve burun kenarlarına uygulama yapmak damla şekilli süngerlere göre biraz daha zor oluyor.Yani bu şekilde olan süngerler benim fondöten uygulama şeklime göre biraz kullanışsız oluyor.Benim çok sık kullandığım tipte bir sünger değil.Bu süngerin yapısı ise kuruyken pembeye göre çok daha yumuşak ve kuruyken cildi çok daha az yorarak uygulama yapılabiliyor.Ama uygulama yaparken biraz ürün emiyor ve kolay dağıtılmıyor.Nemlendirildiğinde ise yine pembe sünger gibi baya şişiyor ve çok daha yumuşak bir yapıya dönüşüyor.Gariptir ama bu şekilde daha az ürün emdiğini fark ettim.Kolay bir şekilde dağıtsa da uygulama sonrasında pembe süngerin daha başarılı ürün dağıttığını fark ettim.


Yeşil süngerin kuru ve nemli halinin boyutunun karşılaştırması

Naturalove markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Hiç makyaj süngeri kullanmadım. Allık sürerken fırçadan daha iyi olur diye düşünüyorum, videolarda kullananları görüyorum hep, benim çok bilgim yok bu konularda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krem ve likit allık uygularken çok rahat oluyor:)

      Sil