RIVAL DE LOOP MAT RUJ İNCELEME YAZISI💄


Rival de Loop markası, uygun fiyatlı kozmetik ürünlerine kolaylıkla ulaşabileceğimiz bir marka.Ben de genellikle markadan denediğim renkli kozmetik ürünlerini seviyorum.Markadan daha önce cilt bakım ürünü de denemiştim am cildime pek iyi gelmemişti.Ama kozmetik ürünlerinin arasından denediklerimin çoğunu sevdim.Özellikle rujlarını ayrı bir beğeniyorum.Bu yazımda da Rival de Loop'tan denemiş olduğum rujlardan birini anlatacağım.



Ürün klasik ruj tasarımında ve oldukça sade.Ambalajı mat tasarlanmış.Diğer parlak olan serinin de ambalajı parlak diye biliyorum.Bu da sade ama şık bir hava katmış.Rujun yapısı yoğun ama nemli.Yumuşacık bir yapıya sahip diyebilirim.Çok kolaylıkla uygulanabiliyor.Mat olarak geçse de uygularken ruj yağ gibi kayıyor.Yapı olarak ürünü çok beğendim.Uygulama sonrasında da dudaklarda mat ve kuru bir histen ziyade nemli bir his bırakıyor.Bu his yapış yapış ve ağır bir his değil aksine ağırlık yapmıyor.Uygulama sonrasında da görünüşü çok kuru ve aşırı mat durmuyor.Bitişi mat olarak geçiyor ama bu daha çok kadifemsi matlığı olan bir duruş diyebilirim.Pigmentasyonu güzel.Tek kat ruj uyguladığınızda bile kendi rengini veriyor.Ama tam renk almak için iki kat uygulamayı tavsiye ederim.Kalıcılığı fena değil ama uzun süre kullanıldığında ve bir şeyler yiyip içildiğinde, stick ruj formunda olduğu için haliyle siliniyor ve tazeleme gerektiriyor.Ben genel olarak ürünü beğendim.Rengine uyumlu makyaj yaptığımda kullanmayı tercih ediyorum.


Ürünün bendeki rengi;

06- İçinde kahve tonları barındıran bir mürdüm rengi.Vişne çürüğü renginin biraz açık tonlarında.Orta koyulukta gibi duran bir renk ama uygulandığında doğal bir renk gibi duruyor.Dudak renginin koyu tonlarındaymış gibi bir rengi var.Renk olarak da ürünü beğendim.


Rival de Loop markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar