NOTE DEEP BLACK MASCARA İNCELEME YAZISI🖤


Note markası, ilk ürünlerini çıkardıkları günden bu yana severek takip ettiğim bir kozmetik markası.Genellikle kullandığım ürünlerinden memnun kaldım.Çıkardıkları diğer ürünlerin de bir o kadar başarılı olduğunu düşünüyorum.Rimelleri de merak ettiğim ve denemeyi sevdiğim ürünlerinden.Deep Black Mascarası da, Watsons Güzellik Kutusu ile tanıştığım bir ürün oldu.Bu yazımda sizlere Note'un bu rimelinden bahsedeceğim.



Daha uzun ve belirgin kirpikler.İçeriğinde bulunan tatlı badem yağı ve E vitamini ile kirpiklerinizi beslemeye yardımcı olur.Paraben ve parfüm içermez.Note'un diğer ürüneleri gibi oldukça sade ve şık bir tasarıma sahip.Yoğun siyahlık vermeyi de vaat eden bir ürün.Fırçası plastik, orta uzunlukta kıllardan oluşuyor.Şekli ise orta kısımları kısa olacak şekilde eğimli.Ayrıca fırçası elastik yapıya sahip.Plastik kıllı fırçalar benim kirpiklerimde bayağı işe yarıyor.Bu rimeli de ilk denediğimde kirpiklerime harika bir görüntü vermişti.Tek tek tarayıp belirginleştirmişti.Böyle olunca favori rimellerimden biri oldu.Hatta blogda birçok favoriler yazımda Note'un bu ürününü görebilirsiniz.Etkilerinden bahsedeyim.Kiprikleri çok güzel tarıyor.Doğal bir yoğunluk ve sık görünüm veriyor.Kirpikleri belirginleştiriyor.Uzatma konusunda çok başarılı değil.Rimelin ürün yapısı biraz yoğun.İlk kullanılmaya başlandığında yapısı daha ıslak olduğundan daha fazla etki ediyor ve o şekilde uygulama yapınca kirpiklere daha güzel görünüm veriyor.Ama ürünün hızlı kuruma gibi kötü bir yanı var.Tavsiyem eğer bu ürünü alacaksanız hızla kullanmanız.Ben bu üründen iki tane kullandım ve ikisi de çok hızlı kurudu.Bu şekilde olunca ilk kullanıldığı zamanki etkileriyle kuruduktan sonraki etkilerinde fark oluşuyor.Islakken daha siyah, tek tek ayrılmış ve belirgin kirpik etkisi verirken kuruyken daha doğal, kirpik diplerini daha sık görünmesini sağlayan, kirpik uçlarının ise tek tek ayrılmış görüntüsü veriyor.Rimelin kalıcılığı ise çok başarılı değil.Gün içerisinde göz altına dökülme yapıyor.Ürün, etkisini en beğendiğim rimellerden, tek kötü yanı ise çabuk kuruması.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Note markası, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Her zaman ki gibi güzel bir paylaşım olmuş. Kullananlara iyi bir seçenek...Markanın hayvanlar üzerinde deney yapmamasını takdir ettim.
    Emeğinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun süredir deney yapmayan kısımda yer aldığı için benim de takdir ettiğim bir marka.Teşekkür ederim:)

      Sil
  2. görüntüsü ne güzel, işlevi de fena diilmiş yanii :)

    YanıtlaSil
  3. En sevdiğim makyaj malzemesi rimel olduğu için not aldım:))) Şu an kullandığım rimel Lovely markasının, çok iyi değil ama kötü de değil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu sevebilirsin ama dediğim gibi hızlı kullanmak lazım.Ben de Lovely'nin rimellerini merak ediyorum, bir ara deneyeceğim deney yapmıyorsa:)

      Sil