YVES ROCHER EL PEELINGİ VE EL, TIRNAK KREMİ İNCELEME YAZISI✋


Cilt bakımı kadar önem verdiğimiz bir diğer bakım da ellerimizin bakımı oluyor.Özellikle ev işleriyle sıkça uğraşan yada işinde sıkça elini kullananlar olarak ellerimiz daha hızlı yıprandığından ellerimiz günlük bakıma hatta günde birkaç kez bile bakıma ihtiyaç duyuyor.Bir de ellerimizi sıkça yıkadığımızdan ve havaların soğuk olduğu dönemlerde kuruluk ve hassasiyet de yaşayabiliyoruz.Bunun için ellerimizi sıkça nemlendirmemiz gerekiyor.Bunun dışında ise daha etkili yöntem için ellerimize yağ bazlı bir peeling uygulayabiliriz.Bu yazımda sizlere Yves Rocher'nin el peelingi ve el kremlerimden bahsedeceğim.


Benim ellerim eskiden sıklıkla kuruduğu için o dönemlerde farklı peelingler denemiştim ama daha sonra bu problem geçince çok ihtiyacım olmadı.Ama el ve tırnak bakımım için tekrar peeling kullanmak istediğimden Yves Rocher'nin ürününü tercih ettim.Önce el peelingini sonra da el kremini anlatayım.


Yves Rocher Peelingli El Bakım Yağı

Organik arnika, %100 doğal çilek çekirdeği içeriyor.İçeriğinde bulunan bitkisel yağlar sayesinde beslenen cilt ipeksi bir yumuşaklık kazanır.Ellere kusursuz bir peeling yaparak cildi ölü hücrelerden arındırır; cilde tazelenmiş ve sağlıklı bir görünüm kazandırır.%99'dan fazla bitkisel içeriğe sahiptir.Mineral yağ içermez.Haftada 1-2 kez kuru cilde masaj yapılarak ve ardından durulanarak kullanılır.Ürün bahsedildiği gibi yağ yapıda.Bu yapı biraz yoğun.Kuru cilde masaj yaparken çilek çekirdeği tanecikleriyle peeling yapıyor.Bu, özellikle tırnak çevresinde ölü deri varsa o bölgelere güzel etki ediyor.Durulandıktan sonra yağlı bir yapı kaldığından ben üzerinden biraz da sabunla temizleyerek geçiyorum ama çok fazla nemini almadan yıkıyorum.Bu şekilde bile elleri nemli bir şekilde bırakıyor.Peeling etkisi olan bir ürün ama elleri çok iyi nemlendiriyor.Hatta sonrasında ekstra bir nemlendiriciye bile gerek kalmıyor.Elleri yumuşacık yapıyor.Ürünün hafif bir de şekeli kokusu var.


Peelingin içeriği yukarıdaki resimdedir.



Yves Rocher Gençleştirici ve Yenileyici El ve Tırnak Kremi

Organik arnika içerir.Yatıştırıcı, korucuyu ve yapılandırıcı özelliğe sahiptir.Elleri yoğun ve kalıcı bir şekilde nemlendirir.Tırnakları besler ve güçlendirir.Hızlı emilen dokusu ile pratik bir kullanım sunar.Formülü %93'ten fazla doğal içeriğe sahiptir.Elinize ufak bir miktar uygulayıp, ürün emilene kadar el ve tırnak çevresine masaj yapın.Ürün losyon kıvamında hafif bir yapıya sahip.Buna rağmen az miktar bir ürün bile elleri ve tırnak çevresini nemlendirmeye yetiyor.Özellikle kuru ciltli ellerde bile anında etki sağlayıp çok güzel nemlendiriyor.Ama yapısında rahatsız edici bir yağ hissi de yok.Hafif ve etkili bir şekilde nemlendiriyor.Bir de ben bu tarz tırnaklar için de etkili el kremlerini seviyorum.Ayrıca hızlı şekilde emildiğinden de sulu yada yağlı bir his bırakmıyor.Etkili bir ürün diyebilirim.Ayrıca tazecik çiçek kokuyor ki benim kozmetik ürünlerde en sevdiğim kokudur.


Kremin içeriği yukarıdaki resimdedir.


Yves Rocher, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Bu yazı reklam değildir.
 

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Ellerimin ve tırnaklarımın böyle bir ürüne ihtiyacı var :)

    YanıtlaSil
  2. Oooo saol yaa bayılırım kremlere ve bu markaya da :)

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünler tam bana göre. :)
    Notumu aldım.
    Deneyip bizimle paylaştığınız için teşekkür ediyorum size.

    YanıtlaSil
  4. Kaleminize sağlık, güzel bir yaz mevsimi sizinle olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)Hepimiz için öyle olsun:)

      Sil