REVLON COLORBURST LIP BUTTER İNCELEME YAZISI🧈


Merhaba~

Nasılsınız?Bu yazıya hal hatır sorarak başlamak istedimNe kadar kullandığım ürünleri, izlediklerimi, okuduklarımı paylaşsam da burası bir nevi benim günlüğüm.Bu tarz girişler daha güzel oluyor sanki.Bu aralar her yerde hava bayağı bir sıcak galiba.Benim en sevdiğim mevsim yaz ve sıcak havaları sevmeme rağmen bu sıcaklar bana biraz dokundu diyebilirim.Ama hala seviyorum yaz mevsimini.Bir de bugün ekstradan bir modum düşük daha doğrusu motivasyonum düşük.Ara ara az da olsa motive olunca işlerime giriştim.Bu yazının da bu saate (şu an 20:36) kalmasının sebebi motivasyon eksikliği efendim.Neyse bir miktar modumu yakalayınca blogun başına geçmeye karar verdim.Bugünkü yazımda sizlere bir dudak ürününden bahsedeceğim.



Revlon Lip Butterlar bir dönemin en popüler ürünlerindendi.Hatta ilk zamanlarda ülkemizde satışı yoktu.Yurt dışı satışı olan sitelerden alınıyordu.Daha sonra sanırım Watsonslara geldi.Tasarımı çok şık olan bu ürünün rengine göre paket rengi de değişiyor.Stick rujlar gibi çevrilerek açılıyor.Ürün lip butter olarak geçiyor.Yani katı formda bir dudak yağı gibi düşünebiliriz.Yapısı yumuşacık ve gerçekten sürdüğünüzde yağ gibi eriyor, kolaylıkla uygulanabiliyor.Nemli yapıya sahip olduğundan dudakları kurutmuyor hatta lip balmlar gibi hafif bir nemlendirmesi var.Sanırım lip oil gibi bunun da, stick formda olduğu için, lip butter olarak geçmesinin sebepleri bu nemlendirme özelliği ve uygulanırken yağ gibi kayıyor olması.Ayrıca dudakta ağırlık yapmıyor ve yapış yapış his bırakmıyor.Bitişi ise parlak.Hatta neredeyse gloss kadar parlak görünüme sahip diyebilirim.Dudakta çok hoş bir duruşu var.Özellikle bütün olarak uygulandığında inanılmaz hoş duruyor.Dudakları daha dolgun gösteriyor.Pigmentasyonu orta.Dudak rengini tamamen kapatmasa da renk veriyor.Hatta hoş ve doğal bir renk katıyor.Yani doğal renk ve bolca parlak görüntü veren bir ruj.Kalıcılığı ise yapısından dolayı pek güzel değil.Bir şeyler yiyip içtiğinizde anında siliniyor.Tazeleme gerektiren bir dudak ürünü yani.Kalıcılığı dışında çok beğendiğim bir ruj oldu.


Ürünün bendeki rengi

025 Peach Parfait- Kahve alt tonlu, koyu şeftali rengi.Uygulandığında dudakta çok doğal duruyor.İçerisinde bolca sim olduğundan parlak yapısının yanında ayrıca bir ışıltı katıyor.Ben bu rujun duruşunu biraz Kiko'nun 3D Hydra Lipglosslarından 20 numaralı olanın duruşuna benzettim.


Rengin duruşu.Üstteki birkaç kat uygulanmış, alttaki tek kat uygulanmış hali.


Revlon, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

(Son zamanlarda neredeyse tüm markaların deneysiz kısma geçmesine çok seviniyorum:))

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar