LEADERS STEP SOLUTION KAĞIT MASKE İNCELEME YAZISI⚗

 


Bir başka kağıt maske inceleme yazısıyla karşınızdayım efendim:) Bu kez blogda daha önce anlatmadığım bir markadan maske inceleyeceğiz.Leaders markası kağıt maskeleriyle ünlü bir Kore cilt bakım markası.Ülkemizde bir dönem oldukça revaçtaydı ürünleri.Hala satışı var diye biliyorum.Ben de sevgili Cherijamu sayesinde markayla tanışmış oldum, kendisine çok teşekkür ediyorum:) Denediğim ürünlerinden biri olan Step Solution Kağıt Maskeyi bu yazımda sizlere anlatacağım.



Leaders Clinic başkanı Dr Rho Nak Kyoung imzasını taşıyan bu maske inci proteini ekstresi ve kolajen ile aydınlık, duru ve sağlıklı bir cilde kavuşturur, esnekliğini arttırır.Aydınlatma ve esneklik kazandırmada etkilidir.Öncelikle maskenin paket tasarımı çok hoşuma gitti.Paketinden bile maskenin işe yarayacağı anlaşılıyor:) Bu tarz özenilen tasarımları beğeniyorum.Klasik kağıt maske şeklinde olan ürünün maske kumaşı kalın.Buna rağmen içerisinde bolca ürün olduğundan maske kuru gelmiyor ve ciltte de uygulama süresi boyunca kurumuyor.Serumunun yapısı ise yoğun.Bu da cilde daha yoğun bir etki katmasını sağlıyor.Maskenin nemlendirmesi çok başarılı.Cildimi mükemmel bir şekilde nemlendirdi.Hem cildin altını çok iyi nemlendirdi hem de cilt yüzeyine de nem katarak daha nemli ve sağlıklı görünmesin sağladı.Ayrıca cildime çok güzel bir parlaklık ve aydınlık görüntü verdi.Vaat ettiği özelliklerden biri olan esnekliği de benim cildime sağladı.Maske uygulandıktan ve kalan ürün cilde yedirildikten sonra cilt acayip güzel, sağlıklı ve sanki saatlerce bakım yapmışsınız gibi görünüyor.Hatta bu maske tek başına cilde glass skin efekti sağlıyor.Çok başarılı bir ürün ve markayı da bu ürün sayesinde sevdim.


Leaders markasının hayvanlar üzerinde deney yapıp yapmadığına dair bilgiye ulaşamadım.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Maske alışverişi yapmalıyım mevsim değişikliklerine oldukça duyarlı bir cildim var teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maske en iyi cilt bakım ürünlerinden:) Rica ederim:)

      Sil
  2. Bunu daha önce denemedim. Ama şu yazın ile deneme şansını hak ediyor sanırım. Teşekkür ederim öneri için. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kullanan herkesin sevebileceği etkilere sahip:) Rica ederim:)

      Sil
  3. Deneyip bizimle paylaştığınız için teşekkür ediyorum size. Güzel bir ürünmüş...Emeğinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, gerçekten çok başarılı bir ürün:)

      Sil
  4. ay sende bayağı bir maske koleksiyonu oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara öyleydi, azaldı şimdi:D Acilen depolamam lazım:D

      Sil