NUXE PRODIGIEUX FLORAL LE PARFUM İNCELEME YAZISI🌺

 


Parfüm seçerken genellikle hafif kokuya sahip olanları tercih etmeyi seviyorum.Kendim gün boyu nasıl bir koku almak istiyorsam öyle seçiyorum kokuları da.Bunlar da genellikle ya pudralı kokular yada çiçekli kokular oluyor.Özellikle çiçekli kokuları ayrı bir seviyorum.Önceden moda olan ve sık tercih edilen parfümleri de kullanmayı severdim ama artık parfüm almak istediğimde direkt çiçek ve pudra kokularını tercih ederek seçim yapıyorum.Nuxe markası hem ürünlerinde hem parfümlerinde kokularını sevdiğim bir marka.Uzun zamandır Floral parfümünün peşindeydim.Daha önce denememiştim ama az çok nasıl bir koku çıkacağını düşündüğümden online olarak aldım.Bir süredir deniyorum ve yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.



Ürünün açıklamasına bakalım öncelikle;

-Çiçeksi kokulu parfüm.

-%89 oranında doğal kaynaklı içeriklerden oluşur.

-Hayvansal içerik ve türevleri barındırmayan vegan formüle sahiptir.

-50 ml ürün içerir.


Ürün hakkındaki yorumlarım;

-Parfümün kokusu limon, pudra ve çiçeksi koku karışımından oluşuyor.Oldukça hafif bir kokuya sahip olduğundan yaz ayları için kullanımının güzel olduğunu düşünüyorum.

-Kesinlikle boğan, rahatsız edici ve ağır bir koku değil.Bu yüzden sıcak havalarda günlük kullanıma çok uygun.

-Koku açıkçası beklediğim gibi çıkmadı.Ben daha çok, taze çiçek kokusuna sahip hatta pudrasız sadece çiçek kokan yoğun bir parfümdür diye düşünmüştüm.Ama çok doğal ve yoğun bir koku değil.Parfümdeki limonsu kokuyu çiçek kokusu kadar fazla alabiliyorsunuz.

-Bu parfümün kokusunun muadilleri çok rahat bulunabilir diye düşünüyorum.Çünkü kokuyu alır almaz aklıma daha önce kokladığım ama hatırlayamadığım birçok parfüm, deodorant tarzı ürün geldi.Ürünü deneme şansınız olursa kokusuna bakıp muadilini rahatlıkla bulabilirsiniz.

-Parfümün yoğunluğu ise iyi.Sıktığınızda ne boğuyor ne de koku hemen kaybolacak kadar hafif.Çok kararında ve günlük kullanıma uygun bir yoğunluğu var.Kıyafete sıkıldığında bu yoğunluk iyi ama ten üzerine sıkıldığında yoğunluğu biraz daha artıyor.

-Kalıcılığı fena değil.Ben çok fazla sıkmadığım halde bir müddet idare etti.Gün boyu kalması için birkaç fıs daha fazla sıkılabilir.Günlerce üstünüzde kalan bir koku değil, daha çok o gün içinde idare edebilecek bir koku diyebilirim.Tazeleme isteyebilir yani.

-Ürün güzel ama benim parfümlerde aradığım kokuya ve orijinalliğe sahip olmadığından favorilerim arasına girmedi.Nuxe'ün diğer parfümü bence daha farklı ve hoş kokuya sahip.Onun yazısını da yazmıştım.Okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Nuxe, hayvanlar üzerinde deney yamayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Bende parfüm seçerken daha hafif kokuları tercih ediyorum. Fazla ağır kokular bende baş ağrısı yapıyor resmen. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa evet ağır kokular benim de migrenimi tetikliyor ya😑Hafif kokular en iyisi:)

      Sil
  2. hımmm diğer nuxe o zamansa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orijinal kokular sevenler için kesinlikle diğeri:)

      Sil
  3. hafif ve çiçeksi kokular sevilmez mi tabiii :) ama bunda çiçek baskın değil demek ki :)

    YanıtlaSil