NUXE PRODIGIEUX LE PARFUM İNCELEME YAZISI


Koku tercihimin, popüler ve sıkça tercih edilen kokulardan ziyade daha farklı kokulardan yana olduğunu daha önce söylemiştim.Nuxe markası daha önce el kremini, makyaj temizleme suyunu ve başka cilt bakım ürünlerini de kullandığım bir marka.Bu ürünlerin hepsini severek kullandım ve çoğu da favori ürünlerimdendir.Ama özellikle ürünlerin kokularına hayran kaldım.Ürünlerin kendisi gibi kokuları da baya özenle hazırlanmış.Ürünleri kullandıktan sonra kalan kokularına hayranım.Kokularını bu kadar sevmişken Nuxe'ün parfümlerini de denesem mi diye düşündüm.Nuxe'ün parfümlerini çok fazla tanıtan yada kullanan görmemiştim.Bir mağazaya gidip orada deneme şansım oldu ve beğenince set şeklinde aldım.Bu yazımda sizlere Nuxe'ün parfümlerinden biri olan Prodigieux Le Parfum'ü anlatacağım.



Birkaç çeşidi olan Nuxe parfümlerden Prodigieux'u bulabildim ve denediğimde kokusuna hayran kaldım.Şişesi sade ama bir o kadar da şık hazırlanmış bu parfümün adının tercümesi 'olağanüstü' diye geçiyor.Gerçekten anlamını hak eden bir parfüm.Kokusunu denediğimde daha önce koklamadığım ama bir o kadar da nostaljik havasının olduğunu düşündüğüm bir kokuydu.Denediğim ilk anda eskileri anımsatan nostaljik bir kokusu var demiştim.Ve alışılmışın dışında bir koku olduğundan çok beğendim.Bana daha çok odunsu gibi gelen bu koku vanilya, manolya yaprakları ve portakal çiçeği kokuları içeriyor.Bunların içinden kokusunu tek alabildiğim portakal çiçeği kokusu oldu.Portakal çiçeği kokusu bir parfümü yada kokulu herhangi bir ürünü gerçekten çok farklı bir yere taşıyor.Benim artık alacağım parfümlerde içinde aradığım kokulardan biri oldu.Manolya ve vanilya kokusu çok az hissediliyor.Böyle olması da beğendiğim bir diğer özelliği.Çünkü vanilya kokusunu sevemiyorum.Özellikle parfümlerde genellikle uzak durduğum kokulardan biri.Bu parfümde kokusu çok hissedilmiyor.Bu üç kokunun kombinasyonu çok güzel olmuş ve çok iyi dengelenmiş.İçeriği az ama kokusu da bir o kadar etkili.Daha çok çiçeksi yanı orta yoğunlukta, odunsu yanı biraz daha baskın diyebileceğimiz bir koku.İnanılmaz güzel ve ben kendime çok yakıştırdım kokuyu.Oriinal kokuya sahip diyebileceğim bir parfüm.Yoğunluğu oldukça fazla.Tek sıkım bile kokunun tamamen üzerinizde kalmasına yetiyor.Ürün 50 mllik ve baya gidiyor.Üstelik parfüm uzun süre kullanılsa bile diğer parfümlerdeki gibi zamanla acılaşmıyor.Günlük kullanım için biraz ağır olabilir ama özel günlerde kullanılabilir.Yada yaz akşamlarına da yakışabilecek bir koku olduğunu düşünüyorum.Kalıcılığı iyi.Gün boyu kalıyor ve koku elbisede de bir müddet kalıyor.Bu parfümü yağ-parfüm-makyaj çantası setiyle almıştım.Yağının üzerine sıkıldığında koku daha kalıcı oluyor.Değişik parfüm arayışındaysanız denemenizi tavsiye ederim.

Nuxe hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.




Beğendiğim, inceleme yazılarını yazdığım ve sizlerle paylaşıp aralarından tavsiye ettiğim ürünlerden denedikleriniz olursa benimle yorumlarda fikrinizi paylaşmayı unutmayın😉

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Bu markayı da yazın sayesinde öğrendim:))) Parfüm çok değişiyor kişinin tenine göre. Bazen başkasında çok beğeniyorum ama kendime aldığım zaman aynı etkiyi bulamıyorum doğal olarak. Bu markaya bakacağım, aklımda olsun. Ben de senelerdir Euphoria kullanırım, klasik bir parfüm ama tenime gidiyor ve çok severim. Yazılarından hep yeni bir şeyler öğreniyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir marka gerçekten keşke deney de yapmasa.Kesinlikle koku kişiden kişiye değişiyor 👍 Euphoria'yı ben de çok merak ederdim ama hiç deneme şansım olmadı.

      Sil
  2. iyimiş, bu da aklımda olsuuun :)

    YanıtlaSil