NUXE HUILE PRODIGIEUSE DRY OIL İNCELEME YAZISI

 



Cilt bakımımda, cilt tipim karma-yağlı olduğu için, bakım yağları genelde elimin gittiği ürünlerden olmuyor.Ama bazı bakım yağları, kuru yağ şeklinde geçiyor ve onları denediğimde cildimde herhangi olumsuz etkilerine rastlamadım.Bundan sonra arada sırada cildimin yoğun kuruluk yaşadığı dönemlerde kullanmak için birkaç kuru yağ şeklinde ürün almaya devam ettim.Bugünkü yazımda da yine kuru yağ olarak geçen bir ürün olan Nuxe'ün Prodigieuse serisinden Dry Oil'ini anlatacağım.



Bendeki ürün parfümüyle beraber bir setle geldi.Parfümünü şurada anlatmıştım.Bu yağ oldukça sade tasarlanmış ve parfümün yanında hediye olarak verildiği için 30 mllik mini boyda geldi.Bendeki ürünün kapağındaki renk biraz soyuldu.Ama uzun süre gidiyor.Kuru yağ olarak geçse de nemlendirmesi kremden çok daha iyi olduğu için az bir ürün tüm cilde yettiğinden baya gidiyor.Çok amaçlı olarak geçiyor.Cildi besliyor, onarıyor ve yumuşatıyor.Yüz, vücut ve saç için kullanılabileceği yazıyor.İçerisinde doğal kökenli yağlar var.Ürün yoğun yapıda değil hatta baya ince yapıda bir yağ.Cilde uygulandığında ise cildin kuruluğunu alıyor ve çok iyi nemlendiriyor.Kullandığım dönemde cildimin daha iyi göründüğünü fark ettim.Herhangi bir tahriş yapmadı.Sadece biraz geç emiliyor.Bir müddet ciltte yağ kalıyor ama emildikten sonra ciltte yumuşacık his bırakıyor.Cildi parlak ve nemli gösteriyor.Kokusu çok güzel, parfümüyle aynı.Bana çiçeksi kokuları anımsattı.Kokusunun kalıcılığı iyi.Parfümünün kalıcılığını da artırıyor.Saçı güzel nemlendiriyor, yumuşatıyor ve çok güzel koku veriyor ama saça parlaklık sağlamıyor.Yüzü çok güzel nemlendiriyor.Biraz cilt yüzeyinde yağ kalıyor.Bu kuruluğu önlemesi açısından ve üzerine makyaj yapılacaksa baz olarak güzel etki edeceğinden iyi bir özellik.Yüzümde kullanırken sivilcelenme yapmadı.Cildime ışıl ışıl bir görüntü kattı.Vücudu da çok güzel nemlendiriyor.Nem ve koku uzun süre kalıyor.Ürün gerçekten çok güzel.Özellikle kuru-karma ciltlilerin sevebileceğini düşünüyorum.Cilt hassasiyetiniz varsa belki parfümden dolayı tahriş edebilir.Ben de öyle bir problem olmadı.Şu sıralar güneş sonrası için kullanabileceğim bir ürün.Kışın cildim çok kuruduğunda da tercih edebileceğim ürünlerden.

Nuxe hayvanlar üzerinde deney yapan markalar arasındadır.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Yorum Gönder

2 Yorumlar