PASTEL SHOW YOUR POWER LIQUID MATTE LIPSTICK İNCELEME YAZISI


Pastel markasının ilk çıkardığı Day Long likit mat rujları efsaneydi.Hala üretiliyor ve hem duruş hem renk verme hem de kalıcılık açısından diğer birçok likit mat ruju geri de bırakır.O seriden birçok renk denedim ve çok beğenmiştim.Bu senenin başlarında Pastel'in Show by Pastel serisine ait bir likit  mat ruj çıkardığını gördüm.Paketi çok şirin duruyordu ve birkaç inceleme videosunda da rujların duruşunu çok beğendiğimden denemek istedim ve beğendiğim tonlardan bir tane aldım.Bu yazımda sizlere Pastel'in Show Your Power serisindeki bu likit mat ruju anlatacağım.



Öncelikle girişte de bahsettiğim gibi ürünün paketi çok güzel tasarlanmış.İncecik ve mat, şeffaf bir ambalaj tercih edilmiş ve çok şık duruyor.Rujun aplikatörü ise sünger şeklinde ve uzun.Uygulaması kolay.Yapısı yoğun ama dudakta bu yoğunluk hiç belli olmuyor.Hatta matlaştıktan sonra dudakta ağırlık yapmıyor, incecik duruyor.Yok gibi hafif diyebiliriz, gün içinde rujun ağırlığını hissetmiyorsunuz.Ayrıca bu tarz likit mat rujlarda en çok rahatsız olduğumuz durumlardan biri olan yapış yapış his de bırakmıyor dudakta.Hızlı bir şekilde tamamen matlaşıyor.Hafif kuru bir his bırakıyor sadece.Pigmentasyonu iyi.Tek kat uygulamada renk veriyor ama biraz boşluk kalabiliyor.Ben tam renk alabilmek ve dudak rengini tamamen kapatmak için iki kat uyguluyorum.Bu şekilde daha bütün duruyor ve rengi tam alabiliyorsunuz.Kalıcılığına orta diyebilirim.Yine bir müddet kalıyor ürün ama zamanla rengi ve yapısı siliniyor, parça parça kalıyor.Bir likit mat ruja göre kalıcılığı orta diyebiliriz yani.Bunların dışında ürünün kokusu da dikkatimi çekti.Tatlı bir kokusu var ama yoğun değil.Diğer likit mat rujlara göre dudakta daha hafif durduğundan günlük kullanımda tercih edebileceğim bir ürün.Birkaç eksi yanı olsa da benim severek kullandığım rujlarımdan.

Pastel hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalardandır.



Bendeki rengi;

601- Koyu gül kuru rengi.Bu tonu günlük kullanmayı sevdiğimden rengi de sevdim.Benim dudak rengime yakın olduğundan doğal duruyor.Çok beğendiğim bir tona sahip.


Yorum Gönder

2 Yorumlar