WET N WILD LASH RENEGADE MASCARA İNCELEME YAZISI

 


Rimel konusunda, uygun fiyatlı ürünlerin yüksek fiyatlılarla aynı performansı gösterdiğini hatta daha iyi olduğunu düşünüyorum.Birçok uygun fiyatlı rimel yüksek fiyatlıları aratmıyor.Artık bizim de, drugstore ürün diye adlandırılan, uygun fiyatlı birçok markanın ürün fiyatları baya yükselince gerçek anlamda uygun fiyatlı ürün arar olduk.Bu konuda birkaç marka piyasadaki ürünlerin fiyat artışına direniyor diyebiliriz.Yani en azından diğerlerine göre çok daha iyi durumda fiyatları.Bu markalardan biri Wet n Wild markası.Sadece Gratislerde satılıyor ve ürünleri gerçekten çok iyi.Ayrıca fiyatları da ürün performansına göre çok uygun.Hemen hemen her çeşit ürününü denedim diyebilirim.Birkaç tane de rimel kullandım bu markadan.Lash Renegade rimelini gördüğümde hem ambalajı hem de fırçasından dolayı merak ettiğim bir ürün olmuştu ve alıp denedim.Bu yazımda sizlere bu üründen bahsedeceğim.



Ürünün ambalajı geometrik olarak tasarlanmış, farklı ve şık duruyor.Zaten üründe dikkat çeken iki şeyden biri ambalajı diğeri ise fırçası.Plastik, kısa kıllara sahip fırçasının şekli ise alt kısmı düz, ucunda ise top gibi ayrı bir fırça olarak tasarlanmış.Bu şekilde olan fırçalar, genellikle kirpiğin iç ve dış kısmında kalan kıllara daha rahat ulaşıyor ve belirginleşmesini sağlıyor.Bir diğer özelliği ise alt kirpiklere uygulandığında daha belirgin hale getirmesi.Ben genellikle alt kirpiklerimde kullandım fırçanın bu kısmını ve gerçekten çok daha belirgin hala getirdi.Üst kirpiklerim için arada bir denedim.Fırçanın düz kısmını kullanmadan önce bu kısımla kirpiklerimden geçerek baz etkisi vermeye çalıştım.Bu şekilde kullanımı da fena değil.Ama üst kirpiklerimde genel olarak fırçanın düz kısmını kullandım.Rimel kirpikleri güzel tarıyor.Aynı zamanda kirpikleri birbirine daha çok bitiştirerek daha yoğun görünmelerini sağlıyor.Bunu yaparken kirpiklerde yapış yapış his ve görüntü oluşturmuyor.Kirpiklere uzatma etkisi yada hacim sağlamıyor.Sadece daha belirgin ve sık görünmesine yardımcı oluyor.Yoğun göz makyajlarındansa günlük, hafif makyajlar için daha kullanışlı.Ürünün bir eksi yanı var.Kapağı iyi kapanmadığından ürün hemen kuruyor.Duraline'la açmayı denemedim ama maalesef olmadı.

Wet n Wild hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.


Ürünün bendeki rengi;

Brazen Black- Simsiyah bir renk ve gerçekten kirpiklere de bu rengi vererek daha belirgin görünmesini sağlıyor.




Yorum Gönder

2 Yorumlar