COSRX BHA BLACKHEAD POWER LIQUID İNCELEME YAZISI🖤

 


Siyah nokta problemiyle eskiden beri uğraşıyorum.Eskiden daha fazlaydı ve çok fazla çözüm bulamıyordum.Şimdi daha az ama yine de gözeneklerimde ufak da olsa siyah nokta olması hoşuma gitmediğinden ara ara siyah noktaların geçmesi için cilt bakım rutini oluşturuyorum.Bu zamana kadar birçok ürün denedim bu sorun için.Bazıları gerçekten çok başarılıydı.Ama yeni ve kullananlardan olumlu yorum alan bazı ürünleri de merak ediyordum.Bunlardan biri de Cosrx'in BHA Blackhead Power Liquid ürünüydü.Bu yazımda sizlere ürünün özellikleri ve benim cildime sağladığı etkilerinden bahsedeceğim.



Ürünün özelliklerine ve cilt için vaatlerine bir bakalım;

-Cildi nemlendirmenin yanında siyah noktaların giderilmesine ve fazla sebumun kontrolüne yardımcı olur.

-Gözenek görünümünü azaltır.

-Cilt temizlendikten sonra, makyaj pamuğuna BHA Liquid dökülür.Göz bölgesinin dışındaki bölgelere ince tabaka halinde sürülür.

-Haftada bir uygulayarak başlayın.Cilt ürüne alıştıktan sonra haftada 2-3 kez kullanılabilir.

-Gün içinde uygulanırsa sonrasında mutlaka SPF30 yada daha yüksek korumalı güneş kremi uygulanmalı.


Benim yorumlarım,

-Ürün 100 mllik ve pompalı bir şişeyle geliyor.100 ml olması çok iyi çünkü uzun süre gidiyor.Bir de kullanımı maksimum haftada 3 gün olunca ürünü uzun süre kullanabiliyorsunuz.

-Ürün asit olduğundan ben genellikle gece kullandım.Ertesi günlerde de güneş kremi kullanmayı ihmal etmemeye çalıştım.

-Ürünün yapısı serum gibi.Sudan biraz daha yoğun yapıda.

-Güzel bir nem sağlıyor cilde.

-Sürdükten sonra hafif yapışkan ama daha çok nemli bir yapı bırakıyor ciltte.

-Cildi ışıl ışıl yapıyor.Daha nemli ve sağlıklı görünmesini sağlıyor.

-Cildi fazla yağdan arındırırken cildin nemini koruyor ve yeterli bir miktar da nem sağlıyor.

-İlk uyguladığım zaman hafif kızarıklık yapmıştı ama hemen geçti.Daha sonraki uygulamalarda bu sorunu yaşamadım.

-Ciltte hafif soyulma yapıyor.

-Cildi yavaş yavaş onarıyor.Anında etki sağlamıyor.

-Etkisini yavaş gösterince ben fazla miktarda uygulamayı denedim.Bu şekilde daha hızlı sonuç veriyor ama her cilt kaldıramayabilir bu uygulamayı.Hatta hassasiyeti olmayan bir cilde bile uzun süre bu miktar fazla gelebilir.

-Siyah noktaları hızlı yok etmiyor.Hatta bu konuda çok etkili bulmadım ürünü maalesef.Sadece gözeneklere işlemiş olan siyah noktaları yumuşatıp başka bir işlemle biraz daha kolay temizlenmesini sağlıyor.

-Sadece uzun süreli kullanımda siyah nokta görünümünde hafif azalma sağlıyor.

-Kullandığım süreçte siyah nokta oluşumu yaşadım.

-Düzenli kullandığımda gözeneklerimde küçülme fark ettim.Bunun yanında sivilce izlerim de az da olsa küçüldü ama tamamen geçmedi.Aktif sivilcelerim olduğu dönemde de sivilcelerimin daha hızlı iyileşmesine yardımcı oldu.

-Ben, özellikle siyah noktalar için hızlı ve gözle görülür etki göremediğimden ürünü çok sevemedim.Tekrar almayacağım.


Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.


Cosrx, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. ilk senden duydum bu ürünü ama süper de değilmiş demek ki :)

    YanıtlaSil
  2. Cildim çok hassas olduğu için belki banada olmaz sende sevmemişsin. :)

    YanıtlaSil
  3. Cildimde siyah nokta hiç oluşmadı şimdiye değin. Sanırım bu konuda şanslı cilde sahibim. :)
    Deneyip bizimle paylaştığınız için teşekkür ediyorum size. Emeğinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şanslısınız maşallah:)Rica ederim, çok teşekkürler:)

      Sil
  4. Bende böyle bir ürün arıyordum. Nerden aldınız? Bu arada sizinle instagramda da takipleşelim mi? Kullanıcı adım @frombookstolife :)

    YanıtlaSil