L.O.V THE GLACIOUS STYLO EYESHADOW İNCELEME YAZISI🖤


Kalem farlar uygulama kolaylığı, yapısı ve verdikleri görüntü açısından hem kullanması kolay hem de çok hoş etki sağlayan kozmetik ürünlerinden.Özellikle pratik makyaj yapmayı sevenler için olmazsa olmaz bir ürün diyebilirim.Yapıları kremsi olduğu için de parmakla dağıtmak kolay olduğundan hızlıca uygulama yapılabiliyor.Elimde birçok çeşit far olmasına rağmen ben de kalem farlarımı ayrı bir seviyorum ve gerçekten daha pratik olduklarını düşünüyorum.Bu yazımda sizlere kullanmış olduğum kalem farlardan biri olan L.O.V markasının Glacious Stylo Eyeshadow'unu anlatacağım.



L.O.V markası sevgili Cherijamu sayesinde tanıştığım bir marka oldu.Bazı ürünlerini uzun süre önce hediye olarak göndermişti ama inceleme yazısı için sıra ancak gelebildi.Genel olarak sevdiğim bir marka oldu ama yanlış anlamadıysam bir süre önce piyasaya veda etmiş olabilirler.Farklı bir marka üzerinden üretimleri devam ediyor mu yada başka bir marka bünyesindeler mi tam bilemiyorum.Ama sanırım Essence markasıyla benzer bir marka.Yani ürünlerin yapıları benzer olabilir.L.O.V, Essence'e göre daha klasik ürünler çıkarmış.Tasarımı da yine Essence'e göre daha sade.Yani benzer formulasyonda ürünler Essence'te bulunabilir diye düşünüyorum.Şimdi ürünün özellikleri ve yorumlarımdan bahsedeyim.

-Seri buz görünümü efekti sağlamayı vaat ediyor.Yani uyguladığınızda buz ışıltısı veriyor.

-Yoğun ve hoş renk tonu.

-Uygulaması kolay.

-Ağırlık yapmayan, ferah bir his bırakır.

-Uzun süre dayanıklı.

Bunlar ürünün özellikleri.Bir de yorumlarıma bakalım;

-Yapısı kremsi ve aşırı yumuşak.Sürerken resmen kayıyor ürün.

-Sürdüğünüzde sanki o bölgeye su değdirmiş gibi ıslak, hafif soğuk bir his bırakıyor.Bu hafif ferahlatıcı bir his ama rahatsız etmiyor.Bu özelliği bayağı ilginç geldi bana.Çünkü ilk defa ferahlatıcı etkili bir far denedim.

-Pigmentasyonu güzel.Tam renk veriyor.Ayrıca bol da ışıltıya sahip.Bu çok ışıltıdan ziyade vaat ettiği gibi buz efekti gibi bir ışıltı.

-Dağıtması, parmakla oldukça kolay.Bu şekilde hem eşit hem de kolay bir şekilde dağıtılabiliyor.Ama fırçayla çok zor dağıtılıyor.Bu şekilde eşit dağılmıyor maalesef.

-Uygulama yaparken biraz parça parça dökülme yapıyor.

-Duruşu çok hoş.Göze aydınlık, ışıl ışıl bir görüntü katıyor.

-Kalıcılığı iyi.Gün içerisinde çok fazla azalma yada çizgilerde birikme yapmıyor.


Ürünün bendeki rengi;

No 940 Ashes of Roses- Şeftali alt tonlu bej rengi.Göz kapağında tam kullanıldığında hoş duruyor.Ayrıca aydınlatıcı olarak da kullanılabilir.Ben göz pınarlarımı, göz altlarımı ve kaş altımı aydınlatmak için kullandım.Bu uygulamalarda da güzel sonuç verdi.Özellikle göz altlarına uygulama yapınca  şirin bir görüntü kattı.


L.O.V markası hayvanlar üzerinde deney yapmıyormuş.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Bu kalem farlar oldukça iyi ve güzel. Kullanışı rahat ve basit. 😊

    YanıtlaSil
  2. Kalem farları seviyorum, teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil
  3. eskiden filmlerde makyaj sahnelerinde en çok kalem kullanıyorlardı :)

    YanıtlaSil
  4. Hoş bir ürüne benziyormuş. Anlatım ve paylaşım için teşekkür ediyorum size. :)

    YanıtlaSil