CECILE RUJ İNCELEME YAZISI💄


Makyaj koleksiyonumu düzenlerken eskiden kullanmayı çok sevdiğim bir ruj buldum.Bu ruj bana bir güzellik kutusundan çıkmıştı.Kozmetiğe ilgisi olanlarınız belki hatırlar, eskiden aylık aboneliklerle güzellik kutuları satılırdı.Olduka uygun fiyatlıydı ve içerisinden hangi ürünlerin çıkacağı bilinmediğinden sürpriz olurdu.Benim hoşuma giden bir sistemdi ve Vanilya Kutu ve Lila Kutu'ya üyeydim.Bu ürün de yanlış hatırlamıyorsam Vanilya Kutu'dan çıkmıştı.Ürünü yazdım diye hatırlıyorumdum ama yazmamış olduğumu fark ettim.Hemen listeme ekleyip yorumlamak istedim.Cecile markasının bu rujuna beraber bakalım.



Ürünü eskiden sıkça kullandığımdan ürün özellikleri ve bendeki duruşu aklımda ama son birkaç haftadır bir miktar daha denedim ve yorumlarımı bu şekilde toparladım.Çok klasik, sade ruj tasarımına sahip bir ürün.Bildiğimiz çevirerek açılan ruj tasarımına sahip.Ayrıca paketlemesinde de çok sade tasarım tercih edilmiş.Yapı olarak da katı formda olan rujlardan.Yapısı oldukça yoğun bir ruj.Ama sürerken zor olmuyor.Aksine rahatlıkla uygulanabiliyor.Nemli bir ruj ve hafif parlak bir yapıya sahip.Bu parlaklık ışıltıdan çok nemden dolayı olduğu için daha doğal duruyor.İçerisindeki nem ise uygulama sonrasında dudakların kuru görünmesini engelliyor.Uygulandığında yapısının yoğunluğundan dolayı saten izlenimi verse de bitişi nemli ve duruşu çok hoş.Dudaktaki hissi hafif nemli ve duruşu nemli-parlak diyebilirim.Yapısı yoğun olduğundan pigmentasyonu da çok yüksek.Tek katta dudağın rengini kapatıp kendi rengini tam bir şekilde veriyor.Ruj tam uygulandığında çok güzel duruyor.Bunun dışında hafif uygulayıp fırçayla dağıttığınızda da hoş bir dudak makyajı elde edilebiliyor.Kalıcılığı ise stick rujlara, özellikle de nemli yapıda olanlara göre iyi.Gün içerisinde daha az silinme yapıyor.Rujun bendeki rengine bakalım.


03- Gri ve soğuk alt tonlu, açık mor-sütlü kahverengi arası çok hoş ve orijinal bir renge sahip.Renk dudakta çok güzel duruyor.Benim ürünü sevme ve sık kullanma nedenim rengiydi zaten.Özellikle ürünü ilk kullandığım zamanlarda bu tarz soğuk nude renkler trenddi ve tam o döneme uygun bir renkti.Günlük kullanıma uygun hoş bir renk.Özellikle sonbahar-kış makyajlarına çok yakışıyor.


Cecile, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. hıhıms pikiş tişkirs :)

    YanıtlaSil
  2. rengi çok hoş görünüyor tam benim sevdiğim tonlar

    YanıtlaSil
  3. Maalesef ben bilmiyorum aboneliğim olmadı. Ama rujun rengi güzel görünüyor. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden çok iyi oluyordu bu abonelikler:)Öyleydi:)

      Sil
  4. Rengini ben de beğendim. Güzelmiş.
    Açıklayıcı anlatım ve paylaşım için çok teşekkür ediyorum. Mutlu günleriniz olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)Size de mutlu günler diliyorum:)

      Sil