CREAM CO. SOS SERUM | C VİTAMİNİ SERUMU İNCELEME YAZISI🍊


Merhaba~

Yine kısa bir aradan sonra tekrar buradayım.Bu sene hastalık peşimi bırakmadı maalesef.Her salgın döneminde hastalanıp durdum.Yine hastalandım ve ağır da geçince buralara uğrayamadım.Hala hafif halsizlik var.Bunu söylemek için erken ama bu sene hastalıktan o kadar sıkıldım ki umarım bu seferki bu senenin son hastalığıdır.Sizde durumlar nasıl?Umarım iyisinizdir.Kendinize bakmayı ihmal etmeyin.Kısa bir bilgilendirmeden sonra bugünün yazısından bahsedeyim biraz.Bugünün konusu bir cilt bakım ürünü.Benim kullanmaya çekindiğim bir içerik olan C vitamini deniyorum uzun zamandır.Sizlerle de ürün hakkındaki yorumlarımı paylaşmak istedim.



SOS Serum, cilt bariyerini yenileyerek onarılmasına yardımcı olan bir serumdur.İki çeşit c vitamini, niasinamid, arbutin ve traneksamik asit ile akne, hiperpigmentasyon, renk değişimleri, koyu lekeler, düzensiz cilt tonu ve dokusu ile savaşır.Peptitler beş çeşit, hyaluronik asit, skualen ve pantenol ile cildi nemlendirmeye ve çevresel faktörlere karşı korumaya yardımcı olur.Bunlar ürünün özellikleri ve vaatleri.Aşağıda ürün hakkındaki kendi gözlemlerim ve yorumlarımdan bahsedeceğim.


-Sabah ve akşam cildi temizledikten sonra uygulanan bir serum.Bunun dışında bu serum kullanılırken gündüz mutlaka güneş kremi kullanmak gerekiyor.

-Yapısı orta yoğunlukta bir ürün.Hatta seruma göre biraz kalın diyebilirim.

-Cildinize yaydıkça daha nemli ve ağır bir yapıya dönüşüyor.Hatta bu yapıyı yapışkan bir his olarak tarif edebilirim.Bu da çok kısa bir müddet ciltte rahatsız edici bir his bırakıyor.Ama bir süre sonra emiliyor.

-Cilt ürünü emdikten sonra cilde harika bir nem sağlıyor ve ışıl ışıl, sağlıklı bir görüntü katıyor.

-Ürünü iki farklı şekillerde kullandım.İlkinde bölgesel uyguladım.Sadece sivilce izlerimin olduğu bölgelere düzenli bir şekilde uygulama yaptım.Tamamen geçirmese de sivilce izlerimi hızla küçülttü.İzlerin iyileşme hızını arttırtı.

-Tüm cildime kullandığımda ise ürünün cildimi çok iyi nemlendirdiğini ve renk eşitsizliğini giderdiğini gözlemledim.

-Cilt tonunu eşitlemede başarılı.Bunu sanırım içeriğindeki niasinamid sayesinde yapıyor.Çünkü herhangi bir niasinamid içeriği kullandığımda bu şekilde cilt tonum eşitleniyor.Bu konuda güzel.

-Ürün etkileri açısından çok güzel ama maalesef kullanırken cildimde sivilcelenme yaptı.Ben ürünü günde bir kez akşamları kullanıyordum.O kadar sivilcelenme yaptı ki günde iki kere kullanmam mümkün değildi.Sivilcelenme yoğunlaşınca bıraktım zaten.

-Bunların dışında, C vitaminlerini kullanmaya çekinmemin en önemli sebeplerinden biri kokusu.C vitamini kokusu migrenimi tetiklediği için bu tarz serumları deneyemiyordum.Ama bu üründen narenciye tarzı bir c vitamini kokusu almadım.Hatta bana kokusuz geldi.

-Etkileri yoğun ve güzel fakat benim cildimde sivilcelenme yaptığı için ürüne devam edemeyeceğim.



Cream Co, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Bu ara cildim o kadar hassas ki, cildinizde sivilce yapmasına üzüldüm, teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman şu sıralar kullanmanız pek iyi olmaz.Rica ederim:)

      Sil
  2. geçmiş olsun yaaa. galiba girip salgını var evet enfeksiyon dönemi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Evet ya kime denk gelsem herkes hastaydı o dönem.

      Sil