DYN BY CATHERINE ARLEY LIP PENCIL İNCELEME YAZISI✏


Dudaklara gölge efekti vermeyi sağlayan ve kullandığımız rujun altına kullanıldığında rujun kalıcılığını artırmak için kullandığımız dudak kalemleri son dönemlerde 90'lı yıllardaki kadar trend oldu.Dudak makyajına oldukça hoş bir hava katan dudak kalemleri farklı dudak ürünleriyle kombinlenerek de kullanılıyor.Birçok markada farklı farklı renklerde bulacağımız bu ürün çeşidini alırken benim dikkat ettiğim birkaç özellik var.Bunlardan biri yapısının yumuşak olması bir diğeri de renk verme özelliğinin başarılı olması.Denemiş olduğum dudak kalemlerinden biri olan DYN Lip Pencillar bu özelliklere sahip mi gelin bakalım.



Ürün özelliklerine ve yorumlarıma liste şeklinde bakalım;

-Ahşap kalemler gibi oldukça klasik bir tasarıma sahip.

-Kalemin  yapısı ne ruj gibi yumuşak ne de sert.Orta yoğunlukta bir yapıya sahip.Yine de ruj gibi tam uygulamak için yapıları hafif kuru.

-Uygulaması kolay.Ruj kadar yağ gibi rahat bir şekilde uygulanmasa da çok kuru kalemler gibi de zarar verecek kadar sert uygulamaya sahip değil.

-Mat bitişli.Tam uygulandığında da mat ruj efekti veriyor.

-Pigmentasyonu çok yüksek.Tek sürüşte bile tam rengini veriyor.Tam uygulandığında daha yoğun bir renk veriyor.

-Klasik bir dudak kalemine göre kalıcılığı beni şaşırttı.Oldukça iyi bir kalıcılığa sahip.Gün içerisinde çok az azalma oluyor renk ve yapısında.

-Üzerine uygulanan ruj, lip gloss gibi ürünlerin kalıcılığını da arttırıyor.


Ürünün denediğim renkleri;

102- Fuşya tonlarında çok canlı pembe bir renk.

200- Kalem üzerindeki rengi kadar koyu değil.Uygulandığında hafif koyu bir vişne çürüğü rengi gibi duruyor.Bu renk diğerine göre daha kullanışlı geldi bana.



Renklerin duruşu sırasıyla; 102 ve 200.


DYN by Catherine Arley, hayvanlar üzerinde deney yapmayan markalar arasındadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Teşekkürler paylaşım için...kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Dudaklara güzel şekil verdiğine inanıyorum. Renkler gayet güzel. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet:)Son dönemin trendlerine uygun renkler:)

      Sil
  3. Gençken bu kalemlerden kullanmıştım epey. Yaş alınca bıraktım kullanmayı. :)
    Denediğiniz renkler de hoşmuş.
    Yeniden trend olduğunu bilmiyordum.
    Emeğinize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 90lı yıllarda da çok kullanıldığını hatırlıyorum ben de:)Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. süper markadan süper iki renk yaniii :)

    YanıtlaSil