HEDİYE GELEN ATIŞTIRMALIKLARI DENİYORUZ🍫


Sevgili Cherijamu bu sene doğum günü hediyesi olarak birçok atıştırmalık göndermişti bana.Tabii üstünden bayağı zaman geçti ama bu atıştırmalıkların bazıları yeni çıkan bazıları da benim yeni denediğim ürünler olunca o zaman tadımlarını yaptığımda notlarımı alıp blogda paylaşılacaklara eklemiştim.Ancak sıra gelebildi:) Tatlı atıştırmalıklardan oluşan bu paket çok hoşuma gitti:) Gelin hep beraber ürünleri inceleyelim.


Züber Lokma

Genel olarak sağlıklı atıştırmalık üreten markaların ürünlerini pek sevmem.Hatta denemeden hemen tadını beğenmeyeceğimi düşünürüm.Ama Züber'in bu Lokma atıştırmalıklarını daha önce denemiştim ve hayatımda yediğim en güzel sağlıklı atıştırmalıklardan biriydi.Daha sonra zaten markanın diğer ürünlerini de deneyip onları da lezzetli bulmuştum.Yani hem sağlıklı hem de lezzetli ürünler çıkaran bir marka bence.Bu Lokma atıştırmalıkları hurma-meyve topları içerisinde ezme olan ve dışı da farklı içerik tozlarıyla kaplı bir atıştırmalık.Şeker oranı çok iyi olduğundan bir iki tane bile tatlı ihtiyacını kesiyor.Hediye gelen çeşitlerinden bahsedeyim;

Antep Fıstığı Kaplı- Bunu daha önce de denemiştim ve çok beğenmiştim.Hatta indirimde denk geldiğinde sık sık alırım.Bunun içerisinde kakaolu fıstık ezmesi ve dışındaki kaplamasında da antep fıstığı var.İçindeki kreması akışkan ve lezzetli.Fıstık tadı da geliyor.Tadı inanılmaz güzel.Sağlıklı atıştırmalık olarak beğendiğim ürünlerden.

Kakao Çekirdekli- Bunun da içindeki dolgu çifte kavrulmuş fındık ezmesi ve dışındaki kaplaması da kakao çekirdeğinden oluşuyor.İçindeki kreması akışkan.Tadı da çok az çikolatayı andırıyor.Ben kakao çekirdeğinin tadını pek sevemiyorum.O yüzden fıstıklıyı daha çok beğendim.


Toblerone Bitter Çikolata

İçinde minik badem parçacıkları bulunan bitter çikolata.Çok yoğun bir bitter tada sahip değil.Çok kuru bir yapıya sahip.Popüler olan ve sık tüketilen markalardan bazılarının çikolatası bana yerli üretim çikolatalar kadar iyi gelmiyor.Toblerone da bunlardan biri.Çikolatası çok sert oluyor ve erimiyor.Sütlü çikolatasını da çok severek tüketemiyorum bu yüzden.Bitteri de çok severek tüketemedim.Ama Toblerone sevenler bitterini de sevebilir.


Eti Karam Gurme

Kat kat ve çıtır çıtır gofrete sahip, dışı bitter çikolata kaplı kocaman bir bitter gofret.Gofreti taze ve çıtır, içindeki kreması ve bitter çikolatası inanılmaz lezzetli.Çok fazla çikolata tüketen biri olarak artık bazı şeylerde hangi markaların daha iyi olduğunu gurme gibi çözebiliyorum😄 Ve fark ettim ki Eti'nin gofretinin tazeliği ve çıtırlığı hiçbir markada yok.Gofretleri inanılmaz güzel oluyor.Karam Gurme de şahane bir gofret, bundan önce de deneyip çok beğenmiştim zaten.Bence kesinlikle dünyanın en güzel bitter gofreti.Bir de yoğun bir lezzete sahip olduğundan yarım paket bile tatlı ihtiyacını kesiyor.


Züber Fındıklı Çikolatalı Meyve Bar

Hurmalı, meyveli, çikolatalı bir ezme içerisinde büyük fındık parçaları bulunan sağlıklı atıştırmalık.Çikolata tadı çok yoğun gelmiyor.Ezme arasındaki fındıkların tadı ise belirgin.Fındığın hurma ezmesiyle uyumu çok güzel olmuş.Şeker oranı çok iyi.Bunu da daha önceden denemiştim.Güzel bir atıştırmalık.


Annas Zencefilli Bisküvi

İncecik şekle sahip zencefilli bisküviler.Bisküviden hoş kavrulmuş bir tat geliyor.Tam bir zencefilli tarçınlı kurabiye tadı var.Çok hoş bir lezzete sahip.Beğendim.

Hepsi için sevgili Cherijamu'ya teşekkür ediyorum:) Bazı lezzetleri tekrar hatırlamış ve bazılarını ise yeni keşfetmiş oldum.Umarım aralarında merak ettikleriniz varsa fikir olmuştur.Ya da sizin de bunlar arasından deneyip beğendikleriniz varsa yorumlara yazmayı unutmayın:)

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. annas ı yememişim. züberlerin hepsini seviyorum. şu züber tarzı protein barları çok seviyorum, her gün bir tane yerim :) züber yeşil lokma süfer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annas'ın hoş bir tadı var, tavsiye ederim.Züber o konuda efsane:)

      Sil
  2. Bir tek Toblerone bitter çikolata olanı tee yıllar önce çocuklarıma aldığımda tadına bakmıştım. Dediğiniz gibi sert bir yapısı var. Bizimkiler pek istemeyince bir daha almadım.
    Paylaştığınız diğer ürünleri denemedim.
    Yalnız Züber Antep fıstıklı lokmada gözüm kaldı. Siz anlatınca insanın iştahı kabarıyor, desem yeridir. :)
    Afiyet olsun size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz farklı geldi bana da Toblerone çikolatası.Züber antep fıstıklıyı kesinlikle öneririm, çok lezzetli:)Çok teşekkürler:)

      Sil
  3. Şu ananaslısını merak ettim. Onun tadını bilmiyorum. Diğerleri güzel. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annas'tan daha çok tarçın tadı geliyor.Güzel bir atıştırmalık:)

      Sil