SURI HATI MR PILOT MALEZYA DİZİSİ KONUSU, OYUNCULARI VE DİZİDEN REPLİKLER👨‍✈️


Tür: Romantik, Dram

Yıl: 2016

Bölüm Sayısı: 16



Oyuncular:

Fattah Amin- Ejaz

Neelofa- Warda

Eleena Sui- Inara

Ben Amir- Muslim


Konusu:

Warda, babasının baskısıyla iyi bir ailenin oğluyla evlendirilmek istenir.Hatta düğün planı yapılmıştır.Fakat Warda başkasını sevmektedir ve nişan günü ondan mesaj alır.Sevdiği kişi olan Muslim ona havalimanında buluşup kaçmayı teklif eder.Çok zor bir ikilemde kalan Warda sonunda kaçmaya karar verir ve havalimanına gider.Burada Muslim'in oraya gelmeyeceğini öğrenir ve büyük bir hayal kırıklığı yaşar.Havalimanının ortasında gelinlikle (galiba nişanda da gelinlik gibi kıyafet giyiyorlar) ağlayan birini görünce Ejaz şaşırır ve ona bir mendil uzatır.İkilinin ilk karşılaşmaları burada olsa da aslında birkaç saat önce nişanlansalardı ilk karşılaşmaları burada olacaktı.Warda o anda ne durumun ne de Ejaz'ın farkında değildi ve hemen yurt dışına kaçarak orada yeni bir hayat kurar.Döndüğünde ise Ejaz'la yine defalarca karşılaşmaya başlar.Bu tesadüflerin dışında ise Ejaz'ın annesinin aklı oğlunu hala düğün gününde kaçan Warda'yla evlendirmektedir.Bu tesadüfleri öğrendiğinde ise sevinir ve Ejaz'la Warda'yı olabildiğince destekler.Tanışmaları gereken ilk günden itibaren sorunları başlayan bu ilişkiden aşklarının kazanmasını isteyen Ejaz ve Warda daha birçok sorunla karşılaşacaktır.


Yorumlarım;

-İlk izlediğim Malezya dizisiydi.Müslüman bir ülke olduğu için ve dizide de dini alışkanlıklarını sıkça gösterdiklerinden o kısımlar aşina geliyor.Ama bunun yanında çok farklı alışkanlıkları da var tabii.Bazı batıl inançları da vardı dizide.

-Çok fazla İngilizce karıştırıyorlar kendi dillerine onu fark ettim.

-Genellikle Kore dizisi izlemeyi seviyorum ve çok nadir diğer Asya dizilerini izlerim.Malezya dizilerine de ilk bu diziyle başladım.Açıkçası oyunculukları çok iyi gelmedi bana.Özellikle Warda'yı oynayan oyuncu role çok girememiş sanki.Bir de hikaye ve replikler bazı yerlerde kopuk kopuktu.

-Hikaye kızın yaptığı yanlışla başlıyor ve kızın hatalarıyla da devam ediyor.Dizide bu hatalar sanki yumuşatılmış ve kız aklıymış gibi gösterilen yerler vardı ama sonlarda toparladılar.Kızın bazı davranışları saçma gelmeye başlamıştı çünkü.Kız başlı başına problem olduğu halde hala çok sevilince ikinci kadın karakter Inara'ya hak vermeye başladım.'Benim derdim Ejaz'la değil Warda'yla' demişti :D

-Bir de şeyi anlamadım, madem o gün Ejaz'ın da nişan günüydü neden uçuşa gitti?Böyle cevapsız sorular da vardı dizide :D

-Ayrıldıktan sonra üç kez yolları kesiştiği için biraz Third Charm hikayesi gibi geldi bana.

-Warda'nın kaynanasından söz etmeden bitiremem yorumumu:)Dünyanın en iyi kaynanası ödülü kesinlikle bu kadına verilmeli :D Oğlu Warda yüzünden sakatlandığında bile oğluna karşı gelinini savunan yüce gönüllü o kaynana:D


Şimdi biraz da replikler üzerinden yorumlayayım;


Kızın en yakın arkadaşı da inanılmaz tatlıydı.




Bence bu boşanma sebebidir :D









Tüm dizinin en mantıklı konuşanı bu çocuk oldu.




Bizde de ikindi vakti uyunmaz ama ayak yıkama olayını ilk kez duydum.


Şu batıl inanç garip geldi mesela :D






Ben bu sahnede ciddi kalamadım :D




Bu yazı reklam değildir.

Bazı repliklerin görüntü kaliteleri için kusura bakmayın, düzeltemedim :')

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Bir kaç sene önce izlemiştim. Şimdi tekrar görünce izleyesim geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena değildi ama ben tekrar izlemem herhalde :D

      Sil
  2. Bu dizi çok karşıma çıktı ama izlemek kısmet olmadı. Yazınız ile tekrar hatırladım. Bakmak gerekiyor. İnceleme için teşekkür ederim. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de sık sık karşıma çıkıyordu ve meraktan izledim:) Rica ederim:)

      Sil
  3. Ay bunu yıllar önce izlemiştim güzel diziydi sende okuyunca yine izlemek istedim. Role girememe konusunda ayrıca haklısın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sanırım biraz geç izlediğimden çok sevemedim.Yada oyunculuklarını beğenemediğimden de olabilir:)

      Sil
  4. malezya endonezya pakistan dizilerine bayılıyorum. bu diziyi de çok seviyorum, bu dizideki oyuncuların diğer dizilerini de izliyorum :) kore de seviyorum tabii :) filipinler de hepsiniii tayland çin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Kore'den başka izleyemiyorum ya :D Arada deniyorum bakalım sevdiğim bir dizi çıkacak mı:)

      Sil