SIBERIAN WELLNESS PROPOLIS EXTRA RICH BOTANICAL TOOTHPASTE İNCELEME YAZISI🦷


Diş sağlığı ve bakımı her zaman önem verdiğim bir konudur.Zaten düzenli bir şekilde dişlerimi fırçalıyorum.Bunun yanında son zamanlarda daha çok dikkat etmeye ve diş sağlığına özen göstermeye başladım.Benim en çok dikkat ettiğim konu diş ve ağız temizliği ve dişlerin daha beyaz görünmesi oluyor genellikle.Ama bunun için bazen yoğun bakım yaptığımda diş etlerim hassaslaşabiliyor.Böyle zamanlarda ve bu tip diş etleri için özel diş macunları oluyor.Bunun yanında diş macunlarında içeriğe dikkat edenler de oluyor.Diğer diş macunlarına göre daha doğal içeriğe sahip olan diş macunlarına da artık ulaşmak oldukça kolay.Sevgili Kübra'nın hediye ettiği ve markayla ilk kez tanıştığım bir ürün olan Siberian Wellness'ın Propolis diş macununu anlatacağım sizlere.


-Sibirya propolisi ile üretilmiş.

-%98.7 doğal içeriğe sahip.

-Ekstra zengin bitkisel diş macunu.

-Doğal ağız bakımı sağlar.

-Ürünün gramajı çok fazla ve uzun süre gidiyor.

-Son zamanlarda artık yiyeceklerin dışında, kullanılan bakım ürünlerinde de daha doğal içeriklere yönelim başladığı için bu tarz diş macunları tercih ediliyor.Siberian Wellness'ın bu diş macunu da %98.7'lik doğal içerik oranıyla bence bu konuda iyi.İçerik konusunda hassas olanlar bakabilir.

-Propolis içerikli bir diş macunu.Son zamanlarda doğal içerikli diş macunlarında sıkça karşılaştığım bir içerik.Propolis; antibakteriyel özelliğe sahip, diş çürümelerini önlemeye ve diş etlerindeki ödemi gidermeye yardımcı olan bir içerikmiş.Ağız ve diş sağlığı için oldukça faydalı yani.

-Ürünün yapısı jöle gibi.Çok yoğun bir yapıya sahip değil.Fırçalama yaparken çok fazla köpürmüyor.Böyle etkiye sahip diş macunlarını kullanırken genellikle dişlerimin temizlenmediğini düşünüyorum ben ama aslında daha hassas bir temizlemeye sahip oluyorlar.

-Kullanırken zamanla gözlemledim dişlerimdeki etkisini.Gerçekten düşündüğüm gibi çok iyi temizlemedi dişlerimi.Kalıntı bıraktı.Ayrıca beyazlatma etkisi de olmadı.

-Diş eti hassasiyeti için ve ağız temizliği için güzel bir alternatif olabilir ama ben genellikle bolca köpüren ve ilk anda etkisini gösteren diş macunlarını kullanmayı daha çok seviyorum.

-Ürünün diğer özelliklerinden de bahsedeyim; rengi propolis içeriğinden dolayı kahverengi.

-Kokusu hafif mentollü ama tadı ilaç gibi geldi bana.

-Benim tercih edebileceğim bir ürün olmadı maalesef.



Siberian Wellness, hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir markadır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. sürekli böyle farklı ve faydalı dişmacunlarını deniyorum buna da bakayıms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle ya:) Ama sonra hep sevdiğim markaya dönüyorum:)

      Sil
  2. Teşekkürler paylaşımınız için....

    YanıtlaSil
  3. Hiç bilmediğim ve duymadığım bir marka...Rengini de pek sevemedim açıkçası. Siz tercih etmediğinize göre hiç bakmayayım o zaman. :)
    Bizimle paylaştığınız için teşekkür ediyorum size.

    YanıtlaSil