HALLEY DUO ÇİLEKLİ VE HALLEY KARADUT MARMELATLI TADIM YAZISI🍓


Çikolata seven biri olarak çikolatalı atıştırmalıkları denemeyi seviyorum.Özellikle yeni çıkan ve ilgimi çekenleri almayı tercih ediyorum.Çikolata konusunda da en sevdiğim marka Ülker.Sütlü çikolatalarının yanında yine çikolatayla yapılmış atıştırmalıklarını da çok severim.Halley de bunlardan biri.Halley benzeri birçok atıştırmalık denememe rağmen favorim her zaman Halley oluyor.Yakın zamana kadar tek çeşidi olan Halley'e farklı çeşitler de eklemeye başladılar.Ben bu yazımda sizlere çilekli olanı ile karadutlu olanı anlatacağım.



Halley Duo Çilekli, iki katlı şekilde üretilmiş.İçerisinde iki kat marşmelov var.Bir tanesi sade diğeri ise çilek aromalı marşmelov.Bunlar klasik Halley marşmelovu gibi yumuşacık.Halleyin orijinal versiyonundaki marşmelovu sevdiğimden sade olanı zaten beğendim, çilekli olanından ise yoğun ve çok lezzetli bir çilek aroması geliyor.Bu iki marşmelov arasına ve üstlerine kakaolu bisküvi koymuşlar.Klasik Halleyde bisküvi sadeydi.Ben kakaolu bisküvileri daha çok sevdiğimden bu üründeki bisküviyi de çok beğendim.Ayrıca Halley'e de çok yakıştırdım.Bisküviden kakao tadı yoğun geliyordu.Çikolatasını anlatmama gerek yok zaten:) Ülker'in çikolataları, özellikle sütlü çikolataları aşırı lezzetli oluyor.Tadı güzel bir atıştırmalıktı.Çilek ve çikolata uyumunu sevdiğimden Halley'in bu versiyonunu beğendim.Sanırım şu an satışı yok yada belirli yerlerde satılıyor olabilir.Sürekli satışta olsaydı sıkça elimin gittiği bir atıştırmalık olurdu.Bu arada bu ürünü 5'li olarak satıyorlardı.Bu şekilde de güzel ama tekli de satılabilir.Çantaya atar atar yerdik:)



Halley Karadut Marmelatlı ise klasik Halley gibi yapılmış ve marşmelovunun içine karadut marmelatı eklenmiş.Bisküvisi ve marşmelovu sade, çikolatası da sütlü çikolata şeklinde.Karadut marmelatının kıvamı ve tadı yoğun.Yediğinizde daha çok marmelatın tadını aldığınızdan güzel olmuş ürün.Klasik Halley tadının yanında karadut marmelatının mayhoş tadını alıyorsunuz.Ekşi-tatlı sevenlerin sevebileceği bir lezzet.Ben bir ara çok beğenip sıkça almıştım.Şu an sürekli satışta.Büyük pakette 6'lı olanı denemiştim.Şu sıralar hem bu boyda hem küçük boyda hem de tekli pakette satışı var.


Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Afiyet olsun.
    Tadını hiç bilmediğim bu ürünleri siz anlatınca bir an alıp denemek istedim. :)
    Anlatım harika, fotoğraflar ise iştah açıcı...:))
    Paylaşım için teşekkür ediyorum size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için:)

      Sil
  2. Severek yediğim iki atıştırmalık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller gerçekten:) Çilekli olanın acilen tekrar üretilmesi lazım:)

      Sil
  3. oyyyy bulayım bunları hemen :)

    YanıtlaSil