MAC POWDER BLUSH İNCELEME YAZISI🟤


MAC'ten daha önce far, ruj ve kapatıcı gibi ürünler denemiştim.Genel olarak memnun kaldığım bir marka.Ürünleri sanki gerçekten isteğe uygun yapılıyor ve kullandığınızda da istediğiniz gibi duruyor.Bu yüzden ürünlerini sevdiğim ve kullanışlı bulduğum bir marka.Markadan denediğim bir diğer ürün de Powder Blush'ı.MAC'in klasik ürünlerinden biri olan Powder Blushları hem doğal hem de farklı renk seçeneğine sahip bir çok rengi içinde barındıran bir allık serisi.Bu yazımda size bu ürünün incelemesini anlatacağım.



-Pudra formda, mat bir allık.Pudra yapısı ince ama çok sıkı olduğundan yapısı çok aşırı yumuşak gelmedi bana.Bu yüzden de uygulaması biraz zor oluyor.

-Pigmentasyonu zayıf.Allık fırçasına çok ürün gelmiyor.Böyle uygulama yapınca da yüzde çok belli olmuyor.Daha sık bir allık fırçasıyla uygulamak gerekiyor tam renk, hatta renk alabilmek için.

-Mat bir allık ciltte de aynı şekilde mat ve tok bir duruşu var.

-Sık kıllı fırçayla uygulama yapıldığında daha kolay ve eşit bir şekilde dağıtılıyor.Ayrıca ciltte daha güzel ve belirgin duruyor.

-Allık olarak ciltte duruşu hoş.Cilde daha doğal ve sağlıklı bir görüntü katıyor.

-Ben renginden dolayı bronzer olarak da denedim.O şekilde de güzeldi ama allık olarak duruşu çok daha hoş.

-Kalıcılığı iyi.Gün içerisinde silinme yada bozulma olmuyor çok fazla.

-Duruşu hoş olmasına rağmen uygulama zorluğundan dolayı çok sevemedim ürünü.

Ürünün bendeki rengine de bakalım.


Prism- Sıcak alt tonlu, açık kahverengi.Renkten dolayı yukarıda da bahsettiğim gibi bronzer olarak kullandım, bu şekilde fena durmuyor.Bir de bu renkle kontür uygulaması denedim ama hiç güzel durmadı öyle.Keskin ve soğuk bir renk olmadığından leke gibi durdu.Allık olarak çok güzel duruyor.Makyajı çok güzel ısıtıyor.Cildi daha bronz ve sağlıklı gösteriyor.



MAC markası, hayvanlar üzerinde deney yapmadığını açıklamıştır.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

4 Yorumlar