LIP DRESS LIP CARE İNCELEME YAZISI🌹 | JAPON KOZMETİĞİ; SPF İÇEREN LIP BALMLAR💄


Biraz da Japon kozmetiği incelemesi yapalım mı?:) Aslında blogda ara sıra da olsa paylaştığım bir içerik.Kore kozmetiğine merak sardığım zamanlarda Japon kozmetik ürünleri de ilgimi çekmişti.Japon kozmetik ürünlerini o dönemde satın almak Kore kozmetiğine göre daha zordu.Ama kolaylıkla alışveriş yapılabilen birkaç yer keşfedip merak ettiklerim arasından az da olsa Japon kozmetik ürünleri almıştım.Bunların dışında bir ara yurt dışındaki arkadaşlarımla sık sık mektuplaşır ve hediyeleşirdik.O dönemde de arkadaşlarımdan Japon kozmetiğine ait çok hoş ürünler almıştım.Bu yazımda bahsedeceğim ürün de bunlardan biri olan Lip Dress markasının Lip Care olarak geçen ürünü.


-Japonya'nın uygun fiyatlı kozmetik ürünlerinden birisi.Paketinde ve ürünlerin arkasında Japonca yazdığı için tam açıklamasını okuyamadım ama İngilizce olan kısımlarından az biraz edindiğim bilgileri paylaştıktan sonra ürün hakkındaki kendi yorumlarımdan bahsedeceğim.

-SPF12 güneş koruması içeren dudak bakım ürünü.

-Markanın ismi acayip şirin, dudak elbisesi diye çevirebiliriz:) Japonların marka ve ürünlere böyle isimler bulmaları beni her defasında şaşırtıyor:) Bir de bu dudak bakım ürünleri gül ve eski dönem havası veren hoş bir temaya sahip paketlemeyle tüketiciye yansıtılmış.Japon kozmetik üreticileri bu konuda da çok iyi:) Orada yaşasam büyük ihtimalle böyle şeylere hemen kanardım ve paramın çoğu bunlara giderdi:)

-Dudak bakım ürünlerine dönelim hemen:) Lip balm gibi oldukça sade bir tasarıma sahip.Daha dayanıklı bir ambalaja sahip ve çevrilerek açılıyor.

-Yapıları oldukça yoğun ve nemli.Bitişi de nemli.

-Yapısı yoğun olduğundan sürerken klasik lip balmlar kadar hızlı ve kolay uygulanmıyor.Biraz daha zor, ruj gibi uygulamaya sahip.

-Dudakları güzel nemlendiriyor ama nemi uzun süre dayanıklı değil.

-Dudakta duruşları çok hoş.Özellikle bütün uygulandıklarında güzel duruyorlar.Nemli ve dolgun bir görünüm veriyor.

-Pigmentasyonları çok yüksek değil.Tek katta az renk veriyor ama ürünü lip balm gibi kullanırsanız bu renk yeterli oluyor.Ama tam renk alabilmek için birkaç kat yoğun uygulama yapmanız gerekiyor.

-Güneş korumalı olması en büyük artılarından biri.Ben yazın yüz için güneş koruyucu kullanmanın yanında dudaklarım için de güneş koruma etkili lip balm kullanmaya çalışıyorum.Bu yüzden ürünün bu özelliğini sevdim.

-Kalıcılığı çok iyi değil.Lip balm tarzı bir ürün olduğundan gün sonunda çok fazla ürün kalmıyor.

Ürünün bendeki renklerine de bir bakalım.


Milky Pink- Soft ve oyuncak bebek görüntüsü vaat eden bir renk.Çok açık tonlarda bir pembe.Rengi çok belli olmuyor ama dudakların rengini açtığından biraz tuhaf duruyor.Her zaman kulanılabilecek bir renk değil bence.

Pink Beige- 'Makyajla şirin dudaklara sahip olun' yazıyor üzerinde:) Orta tonlarda hoş bir pembe renge sahip.Dudaklara hoş, sağlıklı ve şirin bir görüntü katıyor.


Soldaki swatchta tek kat sürdüm, sağdakinde ise birkaç kat üst üste sürdüm renkleri.


Lip Dress markası hakkında cruelty free olup olmadığı konusunda bilgi yok ama büyük ihtimalle hayvan deneyleri yapan kısımda yer alıyor.

Bu yazı reklam değildir.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Teşekkürler paylaşımınız için...

    YanıtlaSil
  2. Aşırı tatlı duruyorlar😊 İki renk de çok güzel ama açık pembeyi daha çok sevdim, ambalajlarına bayıldımm😊

    YanıtlaSil
  3. Hiç kullanmadım bu markayı ama lip balm çok severim ☺️

    YanıtlaSil