Mary Stayed Out All Night (Marry Me Mary) 2010


Oyuncular;

Mary - Moon Geun Young

Kang Mu Gyul - Jang Geun Seok

Jung In (<3) - Kim Jae Wook

Seo Jun - Kim Hyo Jin

Bölüm Sayısı: 16


Konusu;

Mary, maddi sıkıntılarından dolayı okulunu bırakmak zorunda kalır.Babası da maddi sıkıntılarından kurtulmaları içim Mary'yi zengin biriyle yani Jung In ile evlendirmek ister.Ama Mary böyle bir evlilik istemez ve kazayla tanıştığı Kang Mu Gyul ile sahte bir evlilik yapar.Mary ile görücü usulü tanışan Jung In de Mary'den hoşlanır ve peşini bırakmak istemez.



Benden notlar;

Mu Gyul tam benim erkek halim :D 

Takma adımı bu dizi sayesinde aldım.İsim benzerliğinden tabi ki.Yoksa Mary ile yakından uzaktan alakam yok.

Dizideki favori karakterim Jung In.Ne kadar elit dursa da acayip komik sahneleri var.Mary'ye kahvaltı hazırladığı sahne ve Mu Gyul'un arabada Jung In'i kızdırayım derken kafasını vurduğu sahne en beğendiğim sahneleriydi.

Bir ikinci erkek sendromu daha yaşayabilirsiniz bu diziyle.Gerçekten Mu Gyul'u hiç sevemedim.Mary karakteri ise baygınlık veriyor çok saf gerçekten.Ama Jung In karakteri için izlenebilir.



Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Ən sevdiyim dramalardan biri Amma mən hər 3ünü də çooox bəyəndim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de severek izlemiştim :) Ama tek sevdiğim karakter Jung In'di :)

      Sil
  2. Sırf Jang Geun Suk var diye bile izlerim ama izlenecek çok dizi var :)) Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım sen de Jang Geun Suk hayranısın :) Ben de öyleydim ama sanırım 1-2 sene sürdü :D Bende de var o durum.Sırada o kadar çok dizi var ki :/

      Sil