We Got Married Khuntoria



Kore TV Showlarından en beğendiğimi sorsanız We Got Married derim herhalde.Neden bilmiyorum ama hoşuma gidiyor izlemek.

Her programda var ama hani mission yani görev veriyorlar ya o çok hoşuma gidiyor.

Çiftlerin zamanla birbirlerini tanıyıp birbirlerine ona göre davranmaları çok hoşuma gidiyor.Yani istediğimiz,hayal ettiğimiz şeyi TV Show olarak önümüze sunuyorlar.


Khuntoria coupledan bahsedelim biraz.

Gördüğünüz gibi çiftimiz F(X)'ten Victoria ve 2PM'den Nichkhun.İkisi de Koreli değil ama programı çok güzel idare ettiler.

Gündelik hayatlarıyla görevlerini birleştirerek yapıyorlar programı.Bu da çok hoşuma gitti benim.

Mesela Victoria ve Nichkun ehliyet sınavlarına girdiler.O sırada birbirlerini desteklediler.Ehliyeti alında Nichkhun'un Victoria'ya direksiyon dersi vermesi vb şeyler hoşuma gitti.Tam bir evli çift gibilerdi.

Yemekleri beraber yaptılar.Grup çalışmaları oldu birbirlerini desteklemeye gittiler.

En komik sahne, (Victoria 2 PM'den Chansung'u beğeniyor) 2PM üyeleri eve ziyarete geliyor ve sürekli bu konu hakkında şaka yapıyorlardı.Bu sahnelerde çok güldüm.

Victoria,Nichkhun ile birlikte Tayland'a gidip ailesiyle tanıştı.

Gerçekten çok güzeldi.Sonunda onlarla birlikte üzülüyorsunuz.Acaba gerçekten çiftler mi diyorsunuz.Ama maalesef tamamen bir kurgu.




Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Bittiğinde ağlamıştım. Sanırım baştan sona kadar izlediğim tek çift :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok duygulanmıştım.Hatta araştırmıştım acaba programdan sonra gerçekten devam ederler mi diye :)

      Sil