Flormar Matte Terracotta Eye Shadow



Bu aralar taktım turuncu farlara.Her tonuna hem de >.<

Bugün de sizlere Flormar'dan çok tatlı bir portakal rengi fardan bahsedeceğim.

Flormar Matte Terracotta tekli farın bendeki rengi M102 Orange Popsicle.Yapısı baked farlar gibi ki ben bu ara baked allıklara takmıştım.Farlarına da hayır diyemiyorum :D


Ürünün ambalajını çok beğendim.Yani siyah mat sade bir kabı var ama çok şık duruyor.İçinde de minik bir aynası var.



Yapısı yumuşacık.Hem fırça hem de parmaklarla çok rahat uygulanıyor.Uygularken dökülme yapmıyor.


Çok çok tatlı bir portakal renginde.İçerisinde çok çok az bir pembelik var.İçerisinde sim değil ama ışıltı barındıran bir far.

Bahar ve yaz makyajı için çok çok güzel bir far olduğunu düşünüyorum.Rengin tam belli olması için parmaklarımla uygulamayı tercih ediyorum.

Ayrıca bu ürünü allık olarak da kullanıyorum ve çok beğendim bu konuda da.Zaten Flormar'ın allık ve farlarının iki türlü de kullanılmasına bayılıyorum ^^

Ben ürünü Flormar standından almıştım.

Yorum Gönder

2 Yorumlar