My Princess (2011)


Oyuncular;

Park Hae Young- Song Seung Heon

Lee Seul- Kim Tae Hee

Oh Yoon Joo- Park Ye Jin

Nam Jung Woo- Ryu Soo Young 

Gun I- Lee Gi Kwang


Konusu;

Lee Seul 25 yaşında bir üniversite öğrencisidir.Hayali her kız gibi bir prenses olmaktır.Fakat kendisinin gerçekten bir prenses olduğunu öğrenmesi çok da uzun sürmez.

Lee Seul'un sarayla bağlantısı vardır ama hatırlamadığım bir sebepten dolayı başka bir ailede üvey evlat olarak yetişir.Diplomat Park Hae Young, Lee Seul'ü bulur ve onun prenses hayatına geçişinde,uyum sağlama aşamasında onun destekçisi olur.

Not:Lee Seul profesörü Nam Jung Woo'ya hayrandır.



Benden notlar;

Lee Seul'ün giyim tarzına bayıldım dizide.Özellikle de saray içerisinde.

İlk kez 'kyusunnim' kelimesini burada duydum ve çok sevdim :D

Düşlerimin Prensi'nden sonra çıkan ilk modern saray dizisi sanırım.Ben bu tarz dizileri çok beğeniyorum.Yani modern saray dizilerini.Eğer bildiğiniz bu tarz bir dizi varsa tavsiye ederseniz çok sevinirim ;)

Dizide Queen Seon Deok'a çok komik bir gönderme vardı ve bayıldım :)





Yorum Gönder

0 Yorumlar