Etude House Lash Perm Proof Mascara


Seneler önce Koreli mektup arkadaşımın hediye ettiği rimel hakkındaki yorumlarımı bu yazıda sizlerle paylaşmak istedim.Gönderdiği günden beri severek kullandım.Ama son zamanlarda biraz kurumuş onun da çaresini buldum fakat tam işe yaramadı😁



Rimeli kurumuş görünce nasıl eski haline getirebilirim diye araştırdım ve yöntemi bu rimelde denedim.Yöntem harika.Normal rimellerde işe yarıyor fakat Asya ülkelerinde yapılan rimellerde biraz değişik bir yapıya dönüşüyor.Yine ıslak oluyor ürün açılıyor fakat gözdeyken dökülme yapıyor.Bu da Asya tarzı rimellerin yapılarının gerçek anlamda suya dayanıklı olmasından kaynaklanıyor sanırım.Yani rimelin içine başka bir madde girince yapısı değişiyor olabilir.

Rimele bakalım.İsmi kirpik perması ismi gibi gerçekten kirpikleri çok güzel kıvırıyor.Ekstra bir kirpik kıvırıcıya ihtiyaç olmuyor.Benim kirpiklerim düz gibi ve hiç kıvırıcı kullanmadan bile bu rimelle baya güzel ve kıvrılmış görünüyor.Bu da sanırım eğik fırçasından kaynaklı.Kılları plastik değil.Sık ve aynı hizada.Kirpikleri kıvırma dışında uzunluk ve hacim de veriyor.Daha yoğun ve uzun görünmesini sağlıyor.Kirpiğe çok hoş görüntü veren harika bir rimel.Bir diğer özelliği de suya dayanıklı olması.Bu konuda da çok başarılı.Akma,bulaşma vs yapmıyor.Kirpikleriniz ilk sürdüğü gibi kalıyor.Tabi çıkarırken biraz kalıp kalıp çıkıyor ki bu suya dayanıklı rimellerin olmazsa olmaz özelliklerinden.Bu tip rimelleri çift fazlı temizleyicilerle çıkarmak lazım.Bu rimel favori rimellerim arasında.Özellikle yoğun ama bir yandan da doğal ve akmasını istemediğim zamanlarda elim bu rimele gidiyor.








Yorum Gönder

0 Yorumlar