5 Favori Kırtasiye Ürünüm


Merhabaaa 😊

Bugünkü yazım biraz daha farklı.Kozmetik dışında almayı denemeyi sevdiğim ürünler kırtasiye ürünleri.Genellikle de şirin ürünler oluyor bunlar.Kırtasiye ürünleri bağımlısı mı diyeyim yada çok meraklısı değilim ama olunca da hoşuma gidiyor.Alırken özelliklerine göre eliyorum.Koleksiyonum olmasa da elimde ihtiyacım olan ürünlere göre birçok kırtasiye ürünü var ve bunlar arasından 5 tane favori ürünümü seçtim.




Moomin by Cailap Kalem Kutu- Kocaman,devasa bir kalem kutu.Bu yüzden genellikle bunu kullanıyorum ve çok memnunum.Ivır zıvırım çok olur.Hepsi bir arada olsun isterim.Zımba,daksil gibi büyük şeyler de kolaylıkla içine sığıyor.Şeffaf olduğu için de içindekileri görüp kolay ulaşabiliyorsunuz.Moomin karakterini ben çok fazla bilmiyordum.Finlandiyalı mektup arkadaşım orada çok meşhur orada çok meşhur olduğunu söyledi ve birkaç Moomin temalı ürün hediye etti.Bu da onlardan biri.


English Home Sticky Notes- Aşağıdaki resimde de göreceğiniz gibi çok amaçlı bir sticker seti.Birçok boyutta sticker var ve desenleri de çok güzel.Blog başındayken not almak için çok iyi oluyor bu tip sticker not kağıtları.Bunun bir de deseni de güzel olunca daha bir hoşuma gitti.



Daiso Sokmaum Letter Set- Koreli mektup arkadaşlarım mektup gönderdiği zaman o mektup kağıtları ve zarflarını çok beğenirdim.Burada o tarz mektup setleri bulmak pek mümkün değil.Bir arkadaşım bu seti hediye etmişti ve çok işime yaradı.Hem çok güzel hem de çok kullanışlı.Minik,desenli mektup kağıtları ve küçük zarflar var içerisinde.


YASAC Not Defteri- Çok güzel,sakura temalı büyük boy defter.Çizgili.Üzerinde Korece yazılar var.İçerisinde de ara ara ağaç resimleri var.Çok şeker,güzel ve kullanışlı bir defter.




Farmer Burçlar Serisi Kova- Yıllarca eskimeyen kalemim.Kurşun,uçlu kalem.Çok sağlam ve kullanması çok kolay.Eli yormuyor.İnce olduğu için de kullanımı rahat.Çok güzel yazıyor.Tek kötü yanı silgisi.Bildiğiniz silmiyor.Bunun dışında severek kullandığım kalemlerimden en iyisi.


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Merhabalar,mobilden yorum yapamıyorum.
    Bu konu bana da has olabilir mi bilmiyorum ama sizde bir bakın isterseniz.
    Bilginize..

    YanıtlaSil
  2. post-itler yok mu beni bende alıyor evde sürüyle var hala da gözüm doymuyor :)

    YanıtlaSil