Mim: Hangisini Tercih Edersin?


Merhabaaa😊

Yeni bir mim gördüm ve çok hoşuma gitti.Mimlenmemişim ama yine de bu mim hakkında yazmak istedim😁Benim gibi kararsız biri de bu mimi nasıl yazacak bilmiyorum ama umarım güzel ve keyifli bir yazı olur.Ben diğer mim yazılarını okurken baya eğlendim.Dilerseniz hemen başlayalım.
Hangisini tercih edersin?Uçabilme yeteneğinin olmasını mı,su altında nefes alabilmeyi mi?


Kesinlikle uçabilmeyi.Üşengeç bir insan olarak gideceğim yerlere daha kısa sürede gidebilmek için uçmayı tercih ederdim.Eğlenceli de olurdu.

Hangisini tercih edersin?Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı,evcil hayvanlarla mı?


Keşke ikisini de seçebilsek.Kitapları hayatımdan asla çıkarmak istemem çünkü insan her yaşta öğrenmeli.Öğrenmek içinde en iyi şey kitap okumak.Son yıllarda evcil hayvanlar konusunda çok hassasım,önceliğim hayvanlarım olur.Hatta sokak hayvanlarına da imkanım olursa yetişmeye çalışırım.Kitapla aram evcil hayvan sevgisine göre daha az ama kitaplar olmadan olmaz.Bilemiyorum çok zor bir soru.Sanırım evcil hayvanlar diyeceğim.Çünkü onların bizlere ihtiyaçları oluyor.

Hangisini tercih edersin?Büyük ellere mi sahip olmayı,büyük ayaklara mı?


Kesinlikle büyük ellere sahip olmayı tercih ederim.Bu tamamen büyük ayak istemememden dolayı tercih ettiğim bir seçenek.

Hangisini tercih edersiniz?Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi,kahve içmeyi mi?


Çok zor bir soru.İkisinden de vazgeçemem ama çaya bağımlılığım daha fazla.İçmediğimde başım ağrıyor ve günüm kahvesiz geçebilir ama çaysı geçemez.Çayı tercih ederim.

Hangisini tercih edersiniz?Saçsız,tüysüz(kaşlar ve kirpikler dahil) olmayı mı yoksa çok kıllı olmayı mı?


Saçsız olmanın tedavisi daha zor olduğundan çok kıllı olmayı tercih ederim😁Artık kaş,kirpikte de gür modası var diğer seçeneğe göre bu daha seçilebilir geldi.

Hangisini tercih edersin?Sınırsız döner mi sınırsız kokoreç mi?


Benim için kolay bir soru.Döner favori yemeklerimdendir.Sınırsız döner!

Hangisini tercih edersin?Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi?(Ölüm tarihini ve şeklini değiştiremiyorsun)Neden?


Nasıl öleceğimi bilmeyi tercih ederim.Zamanı bilmek daha zor.

Hangisini tercih edersin?500 yıl gelecekte mi yoksa 500 yıl geçmişte mi?


İkisini de istemezdim.Şu devir her ikisine nazaran iyi gibime geliyor.Ama seçmem gerekirse 500 yıl geçmişte yaşamayı tercih ederim.

Hangisini tercih edersin?Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası bir uçuş bileti mi yoksa yurt içinde geçerli sınırsız uçak bileti mi?


Kesinlikle her yıl yenilenen tek seferlik uluslarası uçuş bileti.Her yıl yenilendiğine göre sene de bir de olsa bir ülke görme şansım olabilir.

Hangisini tercih edersin?Dişsiz olmayı mı yoksa saçsız(kel) olmayı mı?Neden?


Kel olmayı.Dişler çok daha dikkat çekeceği için dişsiz olmak değişik bir görüntü oluşturabilir ama kellik bir şekilde ya modaya uydurulabilir yada bir şekilde saklanabilir.

Ayyy çok zevkli bir mimdi😊Ben de Su'nun Notu,Aforizmik Kalıntılar ve Bulut Abla'yı mimliyorum.


Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Sorular ilginç ve zorlayıcı ama kendiniz bilerek ve isteyerek bu mimi yapmak istemenizden dolayı kutlarım öncelikle. Güzel bir mim çıkmış ortaya, tebrikler.

    YanıtlaSil
  2. Çok keyifli bir yazı olmuş ^^ Ama sorular çook zor... Yazmak için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım😊 Senin yazın da harika olmuş💚

      Sil
  3. harika mim olmus
    Bilgi sahibi oldum
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Misafirler,hastalıklar derken unutmuştum postunu. Çok hoş bir mim olmuş. En kısa zamanda cevaplayacağım kuzucum. :) Okurken cevaplarımı hazırladım bile.

    YanıtlaSil
  5. Ay yaaaa ben bunu tamamen unutmuşum:/ Mime de deli olurum:)) Bugün okul dönüşü yapıcam canım teşekkürler:) Çok keyifli olmuş ayrıca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimleri sevdiğini biliyorum😊Beğenmene çok sevindim😊

      Sil