Eklips Fan/ Highlighter Fırçası


Aydınlatıcıyı bol uygulamayı sevenlerden misiniz? Bazı fırçalar bu işlem için uygun olsa da bazıları highlighter fırçası olmasına rağmen çok başarılı sayılmazlar.Çeşitli yöntemlerle aydınlatıcı uygulanabilir bunlardan biri de fan fırçası kullanmak.Bu tamamen aydınlatıcı uygulama işlemine özel yapılmış bir fırça ama işe yarıyor mu yaramıyor mu bir inceleyelim.




Fan fırçası dediğimiz şey adı üzerinde yelpaze şeklinde bir fırça.Yani ince ve bir nevi yaprak gibi.Genellikle highlighter fırçaları da bu şekilde olur.Eklips'in fan fırçası, bambu fırça serisinden; ahşap saplı,metal aparatlı ve sarı fırçalı.Kılları seyrek,incecik ve yumuşak.Tutuşu ve uygulaması çok rahat.Cildi yormayan bir fırçası var.Aydınlatıcıyı uygulamasına gelelim; açıkçası fan fırçalarını aydınlatıcı uygulamada çok başarılı bulmuyorum.Ben aydınlatıcıyı bol uygulamayı sevenlerdenim ve bu fan fırçası da seyrek kıllara sahip olduğu için yoğun aydınlatıcı görünümünden ziyade daha az,doğal ve geniş bölgeye uyguluyor.Fırçaya bolca ürün almak lazım ki aydınlatıcı baya belli olsun.Fırçanın ucuna ürün aldığınızda ince kısımlara uygulayabilirsiniz.Mesela kaş altı,burun üzeri ve dudak üzeri gibi.Fırçanın geniş kısmına ürün aldığınız zaman elmacık kemiklerinin üzerine,alın ortasına ve çeneye ürün uygulanabiliyor.Bu fırçanın en iyi özelliklerinden biri ürünü güzel dağıtıyor olması.Geniş bölgeye eşit miktarda,doğal görünüm sağlayacak şekilde dağıtıyor.Günlük aydınlatıcı uygulamak için yada doğal aydınlatıcı görünümünü seviyorsanız bu uygulamalar için oldukça başarılı.







Yukarıdaki swatchlarda da görüldüğü gibi aydınlatıcı görüntüsü yok denecek kadar az.



Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Benim böyle bir fırçam vardı ama nasıl kullanacağımı bilmediğim için başkasına hediye etmiştim. Keşke daha önce bu tür bir posta denk gelseydim. :) Neyse öğrenmiş oldum bir daha sahip olma şansım olursa nasıl kullanacağımı biliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor bir fırçadır ama doğru ürünle kullanıldığında güzel sonuçlar verebilir😊

      Sil
  2. Bu fırçayı ben de bir hevesle alıp kullanmaya başlamıştım ancak benim deneyimime göre ürünü tozutmaktan başka bir işe yaramadı. Ben de kendisini maske fırçası olarak kullanmaya devam ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle de simi bol aydınlatıcı kullanılıyorsa simleri çok tozutur.Güzel fikirmiş😅

      Sil
  3. Üniversiteye yeni geçen ve artık makyaj yapmaya başlayan birisi olarak bir aydınlatıcıya bir kaç da fırçaya ihtiyacım var :) fırçalar galiba ekilps olacak. Sizdeki aydınlatıcıyı da söyleyebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. First Time’ın aydınlatıcısı☺️Uygun fiyatlı ve oldukça başarılı👌🏻

      Sil
  4. Fırçalarla oldum olası aram iyi olmadı ama bir dönem bu fırçaya takmıştım. Neyseki çabuk kurtuldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurtulman iyi olmuş daha fan fırçasından ziyade daha farklı fırçalarla da bu işlem uygulanabilir😊

      Sil
  5. evdeki fırçamı lastikle bu forma getirmiştim. yelpaze fırçanın etkisi gerçekten güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sık kıllıysa evet ama kılları az ise biraz zor oluyor ürünü uygulamak😊

      Sil