Flormar Stippling Brush / Fırça İnceleme Yazısı


İlk youtube makyaj videoları izlemeye başladığımda Kim Dao diye Avustralya'lı bir youtuber vardı.Makyaj videolarını kullandığı ürünleri çok severdim.Fondötenini de stippling tarz dediğimiz seyrek kıllı fırçayla uygulardı.O zamanlar da makyajı yeni yeni keşfettiğim için fondötenimi nasıl daha iyi uygulasam diye düşünürken bu tip stippling bir fırçayla deneyeyim dedim.Sonuç hüsran😂Bu fırça değildi o ,farklı bir stippling fırçaydı ama fondöten nasıl yayılmazsa ne kadar çirkin durabilirse öyle yaymıştı.Fondöten ben çizgi çizgi duruyorum diye çığlık atıyordu suratımda😁 O zamandan sonra bir daha stippling fırça almayacağım demiştim ve bilin bakalım naptım tabi ki aldım😁Flormar'ın bu fırçasını görünce daha önce stippling tarz fırçayla yaşadıklarımı unuttum ve buna bir şans vereyim dedim.




Flormar'ın bu stippling fırçası oldukça kaliteli ve şık duruyor.Zaten siyah makyaj fırçalarını oldukça şık gösteren bir renk ve bu fırçaya da yakışmış.Sanırım tutuş yeri ahşap çok anlayamadım ama plastik gibi durmuyor.Metal halka bir aparatla fırçaya bağlanmış.Fırçanın kılları sert,yoğumluk siyah olaccak şekilde siyah-beyaz karışık renkte ve üst kısımları beyaz,seyrek ve uzun.Ürün uygularken özellikle de likit ürün uygularken kıllar parça parça birbirine yapışıyor bu da üünün ciltte çizgi çizgi görünmesine ve güzel yayılmamasına yol açıyor.İlk kullanmaya başladığım zamanlarda fırçayı bastırarak kullanıyordum ve o şekilde daha kötü oluyordu.Bu tip fırçalarda cilde fırçanın ucu dairesel hareketlerle değmesi ve ürünün o şekilde uygulanması daha başarılı sonuç alınmasını sağlıyor.Aşağıdaki resimlerde birkaç ürünle deneme yaptım ve sizlere bunların stippling fırçayla nasıl uygulandığını ve nasıl sonuç alındığını anlattım.




Likit makyaj bazını özellikle de ışıltılı olanı bu fırçayla uygulamayı tercih ediyorum çoğunlukla.Hatta bu konuda en başarılı fırça diyebilirim.Yukarıda da bahsettiğim gibi fırçanın ucuyla tüm cilde uygulandığında çok hoş bir görüntü oluyor.Işıltısını ve etkisini kaybetmeden cilde güzelce yayılıyor.


Stik-krem fondötenlerde de başarılı bir ürün.Güzel dağıtıp o çizgi görüntüsünü vermiyor.Eşit dağıtıyor ve seyrek olduğundan ürünü emmediği için ürünü olduğu gibi bütün gösteriyor.


Likit fondöten uygulaması tam bir hüsran.Tam bir şekilde yayılmadığı gibi bir de çizgi çizgi görüntü oluyor.


Krem allığı da çok güzel dağıtıyor.Genellikle krem allıkları nasıl dağıtacağımızı bilemiyoruz.Ya çok fazla ürün alıyoruz ya çok az alıyoruz ve bu ürünü dağıtamayıp ciltte parça parça görüntü oluşturuyoruz.Krem allığı uygulamak için bir silikon sünger bir de bu stippling fırça acayip iyi çalışıyor.Çok fazla ürün alsam bile o kadar güzel ve eşit dağıtıyor ki çok güzel bir allık görüntüsü oluşuyor.

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. FLORMAR STIPPLING BRUSH / FIRÇA İNCELEME YAZISI
    harika görseller ile destekleyerek yayınlamışsınız teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  2. Tanıtım için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. ben de bir türlü beceremiyorum bu fırçalarla dağıtmayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fırçalarla fondöten dağıtmak inanılmaz zor.Daha çok baz,krem,likit aydınlatıcı baz olarak uygulanacaksa bu tarz şeyler için uygun😊

      Sil
  4. Fırça postların bana zamanda yolculuk yaptırttı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha değil mi ya😂Bir sürü nostaljik ürün yazısı oldu😊

      Sil