Farmasi VFX Pro Camera Ready Primer


Farmasi'nin meşhur çok sevilen VFX Pro bazını bir de ben deneyeyim dedim.Açıkçası karma cildim olduğu için soğuk dönemlerde cildim baya kuruyor ve bu tarz bazları tercih etmiyorum ama buna bir şans vereyim dedim.Kullananların hemen hemen hepsi memnun kalmış.Ben de kendi fikirlerimi sizlerle paylaşmak istedim.





Ürünün özelliklerine bakalım.Şeffaf yapısıyla tüm cilt tonlarıyla uyumlu olan VFX Make Up Primer,gözenek ve kırışıklıkları anında gizleyerek ince çizgi görünümünü azaltmaya yardımcı olur.Uygulama sonrasında fondöten sürümünde diğer göz,kaş,yüz makyaj ürünlerinin kullanımında rahatlık ve cildinizde pürüzsüzlük sağlar.Makyajınızın kalıcılığını artırarak daha yumuşak,pürüzsüz bir bitiş sağlar.Yağsız bir ürün.Fotoğraf filtresi etkisi vaat ediyor.Ürün silikon yapıda bir baz.Kokusuz.Bu yapıda olan bazların genellikle vaatleri matlaştırma ve gözenek gizleme olur.Kadifemsi bir bitiş sağlarlar.Bu baz da kadifemsi bir bitişe sahip ve aşırı kuru masmat bir bitiş sağlamıyor.Daha çok pürüzsüz ve yumuşacık bir his bırakıyor.Üstüne sürülen ürünü bir tık daha matlaştırıyor ama kurutmadan ve varsa kuruluğu belli etmeden bu etkiyi sağlıyor.Gözenekleri gizleme konusunda gözle görülür bir fark olmasa da azaltıyor.Çizgilerin de aynı şekilde görünümünü azaltıyor.Tek başına ilk sürdüğümde çok birşey anlamadım ama üzerine fondöteni uyguladığımda gerçekten abartıldığı kadar varmış dedim.Gerçekten fondötenin ciltte duruşunu o kadar güzelleştiriyor ki bayıldım.Hatta zaman geçtikçe daha çok oturuyor.Fondötenin bütün,hoş ve özellikle pürüzsüz ve kusursuz durmasını sağlıyor.Kalıcılığı artırma konusunda da çok başarılı.Yağlı yapıda ve her yere bulaşan bir ürünle kullandım ve gün boyu bozulmadan cildimde durdu.Gerçekten uygulanan fondötene sanki filtre etkisi yaparak kusursuz bir görünüm sağlıyor.Bir de ben birşey daha fark ettim.Uyguladığınız fondötenin rengini açıyor sanki.Bana koyu gelen bir ürünün rengini açtı.Bu benim açımdan çok iyi.Açık renk fondöten kullanmayı sevdiğim ve ten rengim de açık olduğu için benim için büyük bir artı.Aşağıdaki swatchta da göreceksiniz bu etkisini*.Benim beğendiğim bir ürün oldu.Silikon yapıda bir baz arıyorsanız bu ürüne şans verebilirsiniz.

Farmasi hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka.








*
Üstteki bazsız alttaki bazlı.Gözenek ve çizgi görünümü azalmış ve diğerine göre açık renkte.


Yorum Gönder

0 Yorumlar