Flormar Gel Eyeliner


Eyeliner çekmeye ilk başlandığı zaman uygulaması biraz işkence olabiliyor.İnce çekeceğinize kalın çekiyorsunuz,bir kuyruk diğeri gibi olmuyor vs.Eğer eyeliner çekmeye yeni başlıyorsanız size jel eyelinerlarla başlamanızı tavsiye edebilirim.Ben de ilk zamanlarda birçok çeşit eyeliner denemiştim ama en güzel sonucu jel eyeliner kullandığımda almıştım.Bu yazımda da sizlere beğenerek kullandığım bir eyelinerdan bahsedeceğim.



Yoğun renk içeren jel formül olarak anlatılıyor ürün ambalajda.Flormar'ın Gel Eyeliner'ı yapı ve uygulama açısından dedikleri gibi çok güzel.Ufacık bir şişede,2,2 gramlık bir ürünle geliyor elinize.Ambalajı,üstünde eyelinerın rengi neyse o renge sahip küçücük fırça aplikatörüyle geliyor.Bunu çoğu kişi kullanmaz yada gereksiz görür ama ben çok beğeniyorum.Küçük,ince ve üçgen şeklinde olduğu için eyeliner uygulamak acayip kolay oluyor.Özellikle ince ve kirpik diplerine yakın kısımlara eyeliner uygulama konusunda çok başarılı.Şekil olarak çok benzemese de ilk baktığımda bana Tonymoly'nin Gel Eyeliner'ını anımsattı.Bu biraz daha mini boyda.Aslında çantada taşımak için de uygun bir ürün.Ürünü yapı olarak incelediğimizde yumuşacık,sürümü acayip kolay.Zaten jel eyeliner olarak geçiyor ama kremsi de yapıya sahip.Bu da kalıcılığını biraz azaltıyor ve gün içinde gözün dış kısmında hafif akma yapabiliyor.Her türlü fırçayla denedim ürünü.Açılı kalın eyeliner fırçasıyla,ince,çizgi gibi olan fırçayla;hepsiyle mükemmel sonuç aldım.Ama ürünün tam rengini almak için birkaç kez ürüne batırmak gerek fırçayı.Hem çok rahat sürülüyor hem düz bir şekilde çekebiliyorsunuz eyelinerı hem de eyelinerın kuyruğunu da çok güzel ve rahat bir şekilde çizebiliyorsunuz.İnce,açılı yada uzun kuyruk kolaylıkla çekilebiliyor.Ben özellikle düz bir şekilde rahatça eyeliner çekebildiğim için bu ürünü çok beğeniyorum.Bendeki rengi GE03 Bole Brown.Kızıl tonlar içeren,koyu,mat kahverengi.Günlük kullanım için çok uygun.Eyeliner görünümü olsun ama abartı da durmasın derseniz bu rengi tercih edebilirsiniz.Bir de kızıl yada sarışınsanız da bu eyelinerı rahatlıkla kullanabilirsiniz,çok yakışır.

Flormar hayvanlar üzerinde deney yapmayan bir marka.





Ürünün içeriği yukarıdaki resimdedir.







Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Ben de jel olanları seviyorum güzel yazı olmuş ellerine sağlık. :) Ben de bloğuma beklerim mrvsdaily.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim😊Davetiniz için teşekkür ederim güzel blogunuzu inceledim🧡

      Sil